Kurš pērk visvairāk mūzikas? Tas nav tas, ko jūs domājat

Satura rādītājs:

Anonim

Man patīk rakstīt par dažādiem interesantiem mūzikas industrijas aspektiem.

Džastins Bībers un zēnu grupa ar nosaukumu One Direction ir vieni no lielākajiem vārdiem mūsdienu mūzikā. Tāpēc nav pārsteidzoši, ka daudzi cilvēki pieņem, ka lielākā daļa mūzikas pircēju ir pusaudži vai pusaudži.

Taču saskaņā ar Amerikas Ierakstu industrijas asociācijas (RIAA) veikto patērētāju tendenču aptauju 45+ vecuma grupa patiesībā ir lielākā mūzikas pircēju demogrāfiskā grupa. Tweens un tīņi ir mazākie.

Var domāt, ka liela daļa no šīs 45+ mūzikas, iespējams, tiek pirkta bērniem vai mazbērniem. Bez šaubām, daži ir. Taču liela daļa no iegādātā tiek saukta par kataloga mūziku. Liela daļa no tās ir 60., 70., 80. un 90. gadu mūzika, nevis jaunāki skaņdarbi. 2012. gadā tādi katalogi kā Guns N' Roses, Queen, The Beatles un Whitney Houston pārdeva jaunus izpildītājus.

Jaunāki cilvēki pārsvarā pērk vientuļus, jo viņiem ir daudz mazāki rīcībā esošie ienākumi. Jezebel.com raksts "Kas pērk mūziku, vai tas ir jūs?" norāda:

"… pusaudži nepērk tik daudz melodiju, kā cilvēki domā, veidojot tikai septiņus procentus no kompaktdisku pārdošanas apjoma un tikai 12 procentus no lejupielādes — tas nozīmē, ka pieaugušie pērk Teilores Sviftas un Arianas Grandes albumus. Turklāt puiši mēdza pirkt lielāko daļu digitālās lejupielādes, bet tagad sievietes pērk aptuveni 54 procentus digitālo albumu."

Ierakstu izdevniecības ir kļuvušas par to, ko grāmatā The Song Machine dēvē par "pasaules hitu rūpnīcām, kas ražo dziesmas, kuras ir aizrāvušas visus". Iespējams, ka daudzi jaunāki cilvēki ir pieķērušies, bet vecāki pircēji bieži tiek ignorēti. Jums var rasties jautājums, kāpēc ierakstu industrija pārsvarā tirgo mūziku jaunākiem demogrāfiskajiem (galvenokārt vecumā no 14 līdz 24 gadiem), nevis tiem, kas faktiski pērk visvairāk mūzikas. Tam ir daži dažādi iemesli.

Vecāka gadagājuma mūzikas pircējus var piedāvāt mūsu ērtībām

Mūzikas gaume bieži veidojas mūsu jaunākajos gados. Tāpēc daudzi cilvēki dod priekšroku mūzikai, kas bija apkārt, kad viņi bija bērni un jaunieši. Mūsdienās ir viegli nomelnot tādus cilvēkus kā One Direction un Džastins Bībers. Taču daudzi ļoti cienījami dalībnieki, piemēram, The Beatles un Elvis, sāka muzicēt ar masu pievilcību, pirms producēja tādus lieliskus darbus kā "Hey Jude" un "Suspicious Minds".

Fakts ir tāds, ka daudzi vecāki mūzikas pircēji aktīvi nemeklē jaunus māksliniekus. Vecāki cilvēki daudz retāk klausās radio, kur lielākā daļa jauno mākslinieku ir salauzti. Ja viņi nevēlas pirkt jaunāku mākslinieku mūziku, etiķetēm ir mazāk iemesla pievērsties nobriedušākai demogrāfiskajai grupai.

Tomēr Adeles panākumi var likt etiķetēm pārdomāt savus pieņēmumus par to, kurš iegādāsies jaunus māksliniekus. Adeles mūzika ir paredzēta gados vecākiem mūzikas pircējiem. Jā, vecāki mūzikas pircēji var būt ļoti noskaņoti, un mēs bieži nedodamies aktīvi meklēt jaunus māksliniekus. Taču, visticamāk, gados vecāki cilvēki iegādāsies jaunāku mākslinieku mūziku, ja ierakstu kompānijas vienkārši atradīs veidu, kā mūs sasniegt. Tomēr arī tas izrādās izaicinājums.

To ir vieglāk pārdot jaunākiem cilvēkiem

Ierakstu izdevniecībām ir daudz vieglāk atlasīt mērķauditoriju jaunākai auditorijai nekā vecākai auditorijai. Vecāki cilvēki ir vairāk aizņemti ar darbu un ģimenēm. Viņiem ir daudz dažādu interešu un mazāk klausās mūzikas radio.

Jaunākus cilvēkus var viegli atlasīt, izmantojot pop radiostacijas, izklaides šovus, pusaudžiem paredzētus televīzijas šovus, pusaudžiem paredzētus tiešsaistes avotus un pusaudžu žurnālus. Etiķetes var mērķēt uz lielu jauniešu auditoriju, izmantojot ierobežotus plašsaziņas līdzekļus. Vecāka gadagājuma auditorijai tas nav iespējams. Ir daudz grūtāk precīzi noteikt labāko veidu, kā mērķēt mūziku uz vecākiem klausītājiem.

Jaunāki cilvēki ir arī vairāk pakļauti mārketinga metodēm nekā vecāki cilvēki. Atkal Adeles panākumi pierādītu, ka nav neiespējami tirgot mūziku vecākam demogrāfiskam.

Jaunāki cilvēki apmeklē vairāk koncertu

Jaunāki cilvēki daudz biežāk apmeklē koncertus, tāpēc ierakstu kompānijas nav tik atkarīgas no ierakstu pārdošanas, lai pelnītu naudu no jaunākās auditorijas iecienītiem māksliniekiem. Viņi var nopelnīt naudu no māksliniekiem dažādos veidos. Jaunāki cilvēki biežāk iegādājas tādas preces kā plakāti, t-krekli, grāmatas un citus produktus.

Riski mūzikas industrijai

Daudzas ierakstu kompānijas ir likvidējušas mākslinieku attīstības nodaļas, jo tās ir vairāk koncentrējušās uz pusaudžiem un pusaudžiem paredzētu aktu radīšanu. Pastāv bažas, ka jaunākiem māksliniekiem nebūs tik ilgmūžības, kāds ir bijis daudziem agrākiem izpildītājiem, piemēram, The Beatles, The Rolling Stones, Michael Jackson un Madonna. Ja ierakstu kompānijas neieguldīs vairāk savu darbību attīstīšanā un ilgtermiņā, iespējams, ka nākotnē nebūs liela katalogu tirgus, lai saglabātu mūzikas industriju.

Tāda grupa kā One Direction, iespējams, nekad nevarēs izveidot savu dziesmu "Hey Jude" (pieņemot, ka viņiem piemīt radošās spējas), ja viņi nevarēs uzaugt kopā ar saviem faniem. Kad cilvēki kļūst vecāki, viņi vēlas kvalitāti. Izdevējiem ir jānodrošina, lai mākslinieki aug un nobriest kopā ar savu auditoriju, novirzot viņus no parastās gumijas mūzikas uz jēgpilnākām dziesmām. The Beatles ātri pārgāja no populārākajām dziesmām, piemēram, "Love Me Do", uz vairāk pieaugušajiem dziesmām, piemēram, "Eleanor Rigby". Ja mākslinieki to nedarīs, viņi, visticamāk, izzudīs, kad viņu fani aug un nobriest. Ņemot vērā demogrāfiju, kas faktiski pērk mūziku, mākslinieku attīstībai atkal jākļūst par prioritāti.

komentāri

riks 2018. gada 27. novembrī:

patika jūsu artikulārs prieks, ka šeit vecākā paaudze joprojām pērk mūziku

No Spinditijas

Koplenda 2018. gada 13. jūlijā:

Mūzikai nekad nebija jābūt par konkurenci. Tāpēc tā neizdodas. Ikviens cenšas būt labāks par iepriekšējo un aizmirst par pieķeršanos un savas mākslas slīpēšanu. Mūzika ir par izteiksmi, bet, ja tev nav ko teikt, bet… Es domāju, ka varu kļūt par platīnu, tad tu netiksi iemūžināts. Bagāts varbūt…

2018. gada 18. aprīlī:

Lielisks un ļoti atklājošs raksts. Atvainojiet Don Kūper, bet jūs dzīvojat fantāziju pasaulē, un es novēlu jums tikai to labāko tur, kur jūs atrodaties. Fakts ir tāds, ka šobrīd konkurence ir augsta, un muzikālie standarti ir daudz augstāki auditorijas gaidu ziņā. Otrais vairums jauniešu pat nezina nevienu viņa dziesmu. Tātad, ja neskaita savus atdarinātājus, kuru viņš patiešām ir muzikāli ietekmējis? Viņa mūzika bija rokenrols, kas nebija viņa radītais. Viņa agrīnās dziesmas, kas padarīja viņu slavenu/romānu, nozaga viņa ierakstu kompānija. Tātad, kāds ir viņa mantojums? Es saku, ka lieliska ikona un labs izpildītājs. Tomēr muzikāli viņš mums ir atstājis dažas lieliskas dziesmas, taču atšķirībā no dažiem citiem jūsu pieminētajiem nosaukumiem nekas nav satriecošs. Nepārprotiet, man patīk Elvis un patīk klausīties viņa mūziku un skatīties viņa mūziklus. Bet KARĀLIS??? Es domāju, ka, zinot visu stāstu un ņemot vērā to, ka Elviss ir ne vairāk mūzikas karalis, bet Breds Pits ir aktiermākslas karalis.

DONS KŪPERS 2017. gada 24. oktobrī:

Atbilde Sārai pirms 20 mēnešiem: Jūs varat mēģināt diskreditēt ELVIS visu, kas jums patīk, bet tas nedarbosies. ELVIS sevi pierādīja atkal un atkal, un neviens viņam to neatņems. Jūs vienkārši esat greizsirdīgs, jo viņš bija/ir kopējā pakete un varēja to visu. Neviens nevar salīdzināt ar viņu, un man ir vienalga, vai jūs runājat par Maiklu Džeksonu, Bītliem, Džastinu Timberleiku, Džastinu Beiberu, Keitiju Periju, Lady Gaga vai jebkuru citu, kas jums ir prātā. Jums vienkārši būs jāsēž atpakaļ un iemācieties to mīlēt, jo viņš ir "KARALIS" neatkarīgi no tā, vai jums tas patīk vai nē.

Pāvils 2017. gada 8. aprīlī:

Man ir 45 gadi, un es pērku Perija un Bībera singlus, jo tie ir popmūzika. Ienīst nobriedušos aktus. Jūs runājat tikai par sevi.

Roberts Ruane 2017. gada 20. februārī:

Šis ir labi uzrakstīts gabals, kas atklāja dažus labus punktus. Es joprojām meklēju jaunu mūziku, kas veidota vecās skolas stilā — no folka līdz Americana un neosoul, kā arī dažas retro skanošas pašreizējās popmūzikas melodijas. Man ir personīgais manu iecienītāko dziesmu saraksts, un es to atjauninu ik pēc dažām nedēļām.

JoanCA (autors) 2016. gada 19. novembrī:

balons,

Lielais jautājums ir, ja Bītli būtu bijuši šodien, vai viņiem pat būtu bijusi ļauta muzikālā brīvība, kas viņiem būtu nepieciešama, lai būtu lieliski. Tā ir mūsdienu mūzikas industrijas problēma. Tas ne vienmēr ir talanta trūkums. Tas ir brīvības trūkums. Un es domāju, ka brīvības trūkums un grūtības, kas jaunajiem māksliniekiem ir radīt mūziku, ko viņi vēlas radīt, nākotnē varētu atkal vajāt mūzikas industriju.

balons 2016. gada 6. novembrī:

Es domāju, ka liela daļa detaļu šajā ziņojumā nav pareiza un ir balstīta gan uz necilvēcīgiem statistikas datiem, gan pieņēmumiem, kas balstīti uz mūzikas skatuves izskatu. pastāv milzīgas atšķirības starp pieminētajiem mūsdienu komerciālajiem panākumiem un vecāku mūziku, galvenokārt neapstrādātu talantu ziņā. tāpēc bītli pārspēj visus pārējos, nekas vairāk, un tāpēc mūzikas industrija mēģinās pārspēt bītlus, bet atkāpsies uz pārdošanas statistiku, lai viltotu radošus panākumus. Adelle un Keitija Perija, viens virziens un Džastins Beībers nekad nevar salīdzināt ar bītliem un citiem vecākiem māksliniekiem, jo ​​viņiem tā vienkārši nav. viņu klātbūtne uz mūzikas skatuves atspoguļo nozares uzņēmumu monopolizāciju un kontroli, kas meklē drošus ieguldījumus. Kamēr nozare to nav pārvarējusi, visas debates par pārdošanu ir absurdas.

JoanCA (autors) 2016. gada 29. oktobrī:

Rej,

Es to redzu, ka mākslinieki pagātnē darbojās ar mazākiem ierobežojumiem nekā mākslinieki šodien. Agrāk popradio atskaņoja daudz vairāk. Ir aizraujoši meklēt 1970. gadu Billboard Hot 100 #1, jo tie bija tik dažādi žanriski ar deju, kantrī, roka, R&B un pieaugušajiem paredzētajām mūsdienu dziesmām. 1975. gadā bija 37 #1, kas aptver vairākus žanrus. 2015. gadā bija tikai 11 #1 ar ļoti līdzīgām skaņām. Radio atskaņošanas saraksti ir ievērojami sašaurināti, padarot to grūtāk atskaņot. Stingri ierobežojumi attiecībā uz to, ko var iekļaut popradio, māksliniekiem ir grūtāk gūt panākumus un radīt mūžīgu mūziku. Talantu salīdzinājumi kļūst bezjēdzīgi, jo mūsdienu vide nekādā ziņā nav līdzīga 60. un 70. gadu videi. Es arī piekrītu jums, ka ir daudz lielisku mūsdienu mākslinieku visos žanros ārpus galvenās plūsmas.

Samuels Viktors Dž 2016. gada 28. septembrī:

Atcerieties populāro 80. gadu frāzi: pops apēdīs pats sevi? Es to nesapratu bērnībā, bet tagad es to saprotu. Kas notiek, mēģinot apēst gumiju? Jūs to košļājat pietiekami ilgi, kad tas ir vājš un elastīgs, varat to izpūst lielā burbulī. Un vislielākajā mērā tas būs… 'POP'. Bamm, stāsta beigas… Konfektes ir paredzētas bērniem. Izaug vai uzspridzina. Ja mākslinieks neizaugs, tas drīz beigsies.

JoanCA (autors) 2016. gada 4. martā:

Sāra,

ES tev piekrītu. Mūzika, ko mēs dzirdam no pagātnes mūsdienās, bija labākā no labākajām. Dažas klasiskās radiostacijas atkārto veco Keisija Kasema 40 populārāko laika atskaiti no iepriekšējiem gadiem. Ja klausāties labāko 40. gadu no 70. un 80. gadiem, ir skaidrs, ka liela daļa mūzikas tolaik bija mīksta un vispārīga. Es domāju, ka 70. gadu roks bija labāks par mūsdienu roku, bet es domāju, ka mūsdienu popmūzika šobrīd ir ievērojami labāka nekā 70. vai 80. gados.

Manuprāt, tas noteikti joprojām ir tā, ka mākslinieki var virzīties uz nobriedušu mūziku. Džastins Timberleiks ir acīmredzams piemērs. No otras puses, Keitija Perija ir piemērs tam, ka etiķete nevēlas ļaut māksliniekam nobriest. Es domāju, ka nākamajā albumā viņai ir jākļūst nobriedušākai, lai saglabātu savu karjeru nākamajās pāris desmitgadēs. Ja kāds iegūst pietiekami daudz spēka savā karjerā, viņš var vairāk kontrolēt. Bet daudzi mākslinieki nekad īsti nesaņem šādu iespēju. Tie bieži izzūd, pirms tie var pāriet uz nobriedušāku skaņu. Britnija patiesībā ir piemērs kādam cilvēkam, kuram ir izdevies noturēties, taču viņai nekad nav bijusi iespēja izrādīt nobriedušāku vai pieaugušāku pusi. Es nejūtu, ka cilvēki viņu uztver nopietni. Viņa vairāk tiek uzskatīta par popkultūras figūru, nevis īstu mākslinieku.

Sāra 2016. gada 17. februārī:

Zini, viss, par ko es visu laiku dzirdēju, ir slavas dienas no pieaugušajiem par laiku, kad mums bija tādi "talanti" kā Elviss Preslijs, The Beatles un Maikls Džeksons. Es domāju to pašu, kas ir noticis ar mūzikas industriju? Laikam ejot, es sapratu, ka cilvēki ir skatījušies pagātnē ar rozā tonētām brillēm. Šie mākslinieki nav labāki par mūsdienu māksliniekiem. Mūzika ir tikko mainījusies, jo skaņas mainās un tās mainās līdz ar jauniešu dzīvesveidu. Es šaubos, ka cilvēks, kas atrodas augstāk par mani, kurš atteicās no salīdzinājuma ar Elvisu Presliju un Džastinu Bīberu, pat saprot savu maldu par savu paaudzi.

Tas ir vēl liekulīgāk, jo viņš galvenokārt bija pagātnes mākslinieks vai tāpēc, ka viņš ir vīrietis. Jebkurā gadījumā mēs zinām, kāpēc Elvis pārdeva vairāk ierakstu nekā jebkurš cits izpildītājs. Vai viņš bija talantīgs vokālists? Protams, bet tāpat bija daudzi citi dziedātāji. Man šķiet, ka cilvēki aizmirst, ka viņa seksuālā pievilcība, ādas krāsa un smieklīgi spilgtais skatuves apģērbs būtībā bija saistīts ar viņa popularitāti, un cilvēki mēdz dzīvot noliegumā, aizmirstot, ka Elviss nav uzrakstījis nevienu vārdu. viņa paša dziesmas un nozaga dziesmu rakstīšanas titrus, piemēram, Bejonse to dara mūsdienās. Neaizmirsīsim, ka jebkuros Bītlu koncerta kadros bija daudz sieviešu fanu, un viņām tāpat kā šodien ir vienalga, cik liriskais saturs ir pārdomas rosinošs vai gudrs. Šķiet arī atceros dzirdēt, kā tā laika vecākā paaudze sūdzējās par tām grupām un kā viņi nespēlēja īstu mūziku vai pārāk daudz dziedāja par seksu, vai tā saucās velna mūzika? Popmūzika ir pastāvējusi vienmēr, un tēls ir bijis svarīgs faktors pat pirms Maikls Džeksons padarīja populārus mūzikas videoklipus. Visu laiku visvairāk pārdotie mākslinieki ir cilvēki, kuri sava tēla un drošu radio hitu dēļ pārdeva vairāk nekā savu patieso talantu, lai gan es uzskatu, ka visiem māksliniekiem ir talants. Šķiet, ka pagātne atkārtojas, un neviens no tās nemācās.

Tāpat es nepiekrītu komentāriem, ka tīņu popmākslinieki neizaug par veiksmīgiem pieaugušajiem māksliniekiem. Vai esat kādreiz dzirdējuši par Britniju Spīrsu? Viņa kļuva no bērnu popmūzikas dziedāšanas un kļuva par nobriedušāku izpildītāju, un viņai ir pietiekami daudz Youtube un radio hitu, kā arī pat vairāk 1. vietu nekā jebkad agrāk ar saviem pirmajiem 5 albumiem. Labi, ar savu pēdējo albumu viņa gāja uz leju, taču dalība spēlē un vismaz nedaudz aktuāla saglabāšana 15 gadus ir daudz ko teikt par to, cik daudz jūs varat augt un turpināt iet uz priekšu, pat ja šķiet, ka jaunākā paaudze ir mainījusies. ieslēgts. Mēs agrāk neesam redzējuši šādus nepārtrauktus panākumus, īpaši no Tifānijas un Debijas Gibsones no 80. gadiem. Arī tādas grupas kā N'sync un Backstreet Boys izjūk tikai tāpēc, ka viņiem apnīk viņu mūzika, kas viņiem ir pārāk jauna, un mēģina pāriet uz nopietnākiem māksliniekiem, bet nezina, kā, nevis tāpēc, ka viņiem ir tipisks sastāvs. Šķiet, ka Niks Džonass un Zeins Maliks saņem pietiekami daudz cieņas kā nobriedušāki mākslinieki (lai gan viņu karjera šobrīd vēl ir priekšlaicīga). Teilorei Sviftai ir bijusi tāda pati jauna skaņa, kāda viņai bija vienmēr, pat 20 gadu vecumā, un šķiet, ka viņa iet vēl vairāk neticami drošu, lipīgu un ļoti garu radio hitu virzienā nekā jebkad agrāk. ir savos pusaudža gados. Džastinam Bīberam ir arī pieaudzis albums, kas iznāca un, šķiet, iet labi, parādot, ka viņš ir vismaz nedaudz talantīgāks, nekā viņš bija, kad viņš vienkārši brauca ikviena 11 gadnieka sapnī.

JoanCA (autors) 2014. gada 1. septembrī:

Laudemhirs Jans,

Tīņi pērk daudz singlu, tāpēc 40 populārāko dziesmu sarakstus lielā mērā ietekmē jaunāki pircēji, lai gan daudzi pieaugušie (jo īpaši sievietes) iegādājas arī 40 populārākās dziesmas. Vecāki pircēji pērk daudz albumu, un daudzi joprojām pērk kompaktdiskus. Būtu lieliski, ja cilvēki pirktu nopietnāku mūziku, bet tiek pirkts pietiekami daudz, lai tā joprojām tiktu radīta.

Laudemhirs janvāris no Davao pilsētas, Filipīnām 2014. gada 1. septembrī:

Esmu pārsteigts, es domāju, ka pusaudži to noteikti saņem! Hehe. Es novēlu, lai cilvēki pirktu nopietnāku mūziku, ja tas tā būtu, piemēram, Bon Iver mūziku vai citas alternatīvas melodijas!

JoanCA (autors) 2013. gada 15. jūnijā:

Rokk,

Paldies par atbildi. Es nepiekrītu, ka salīdzinājums ir smieklīgs. Es atceros, kad Madonna uzstājās uz skatuves. Uzskatīja, ka viņa ir liels joks. Tomēr paskatieties uz viņas ilgmūžību un ikonisko statusu, ko viņa ir sasniegusi. Kurš būtu domājis, ka Džeksona 5 lelles radīs tādu cilvēku kā Maikls Džeksons, kuram būs tik liela ietekme gan uz mūziku, gan uz deju? Vai arī N'Sync būtu radījis kādu tik veiksmīgu cilvēku kā Džastins Timberleiks?

Vai Džastins Bībers un One Direction varētu radīt lielisku mūziku? es nezinu. Viņiem būtu jādod iespēja. Es nenoliedzu viņu spējas, jo man nav ne jausmas, uz ko viņi būtu spējīgi, ja viņiem tiktu dota radoša brīvība. Tāpēc es saku, ka, tiklīdz darbība ir izveidota, izdevniecībām vajadzētu dot viņiem brīvību radīt labāku mūziku un ļaut viņiem augt kopā ar saviem faniem. Es nedomāju, ka ikviens, kurš dzirdēja pirmās Bītlu dziesmas, varēja iedomāties, ko viņi ir spējīgi paveikt vēlāk. Atskatoties, ir viegli teikt, ka viņi bija talantīgi. Taču viņu agrīnās dziesmas bija gandrīz radītas radio burbuļu gumijas popam.

Bet es jums piekrītu, ka cilvēkiem ir jābeidz sūdzēties par kvalitātes trūkumu un faktiski jādod iespēja jaunākiem māksliniekiem. Problēma ir tāda, ka cilvēki domā par pagātnes mūziku, viņi domā par The Rolling Stones un Bobu Dilanu un aizmirst visu radīto miskasti. Es mīlu daudzus jaunus māksliniekus un pērku daudz jaunas mūzikas. Es novēlu vairāk tādu pusmūža cilvēku kā es.

Rokk 2013. gada 14. jūnijā:

Kā vecāka gadagājuma cilvēks, kas aktīvi iesaistījies mūzikas producēšanā jaunākiem cilvēkiem un kopā ar tiem, varu godīgi teikt, ka mūsdienās ir daudz kvalitatīvas mūzikas, ja esi gatavs to meklēt un esi atvērts. Ja jūs aprobežojaties ar katalogu mūziku un klausāties tikai noteiktu stilu vai žanru, jūs neatšķiraties no jauna cilvēka, kurš klausās tikai noteiktus žanrus. To sakot, daži no šajā rakstā veiktajiem salīdzinājumiem ir smieklīgi. Atšķirība starp The Beatles vai Elvisu un Beiber vai One Direction ir vienkārši mākslinieciska, kvalitatīva un talantīga pretstatā viduvējiem talantiem un sliktas kvalitātes materiāliem. Ir iemesls, kāpēc Gotye ieguva Grammy par gada ierakstu, apsteidzot Beiber vai One Direction, un tas ir vienkārši: Somebody That I Used To Know ir kvalitatīva dziesma ar elegantu un izgudrojošu produkciju. Problēma par to, kā nodrošināt, ka kvalitatīva mūzika sasniedz pircēju auditoriju, ir reāla problēma, kas nav jauna, taču to noteikti ir saasinājusi nozare, kas arvien mazāk vēlas uzņemties risku. Problēma ir arī žanru klasifikācija.Piemēram, kad tik izcils un daudzveidīgs ieraksts kā 2010. gadā izdotais ASA "Beautiful Imperfection" tiek iekļauts kategorijā "pasaules mūzika" tikai tāpēc, ka viņa ir nigēriete; lai gan lielākā daļa dziesmu tiek dziedātas angļu valodā un viņas stilā, un dziesmas ir vairāk pelnījušas atzinību un panākumus Soul/R'n'B/Pop pasaulē nekā jebkas, ko ir darījuši Bejonse vai Adele, jums ir problēma. Mūsdienu plaši pazīstamie klausītāji parasti nemeklē vienumu “Pasaules mūzika”, filtrējot pēc žanra pakalpojumā iTunes utt.

Throwaway Pop grupas, piemēram, Beiber un One Direction, pastāv kopš 1950. gadiem vai ilgāk. Ja vēlaties dzirdēt kvalitatīvāku mūziku, vienkārši veltiet laiku, ko šodien pavadāt, māžoties par kvalitātes trūkumu, aktīvi meklējot kvalitāti, un jūs varētu būt patīkami pārsteigts.

JoanCA (autors) 2013. gada 5. aprīlī:

Rob,

Nav tā, ka jaunāki cilvēki vispār nepērk mūziku. Viņi mēdz pirkt vairāk singlu nekā albumus. Taču Adele, kurai ir lielāka pievilcība gados vecākiem mūzikas pircējiem, albumu ziņā ievērojami pārspēj Bīberu.

Rob 2013. gada 5. aprīlī:

Interesanti, taču tas neizskaidro, kāpēc tādi mākslinieki kā Džastins Bībers ir tik populāri.

JoanCA (autors) 2012. gada 27. septembrī:

LA,

Es domāju, ka jums ir taisnība, ka dziedātāji, visticamāk, tagad ir drošāki nekā agrāk. Ir jēga jaukt komerciālo un mazāk komerciālo saturu, tāpēc dziedātājs vai grupa netiek uzskatīta par vienu lietu un var uzrunāt plašāku auditoriju.

LA 2012. gada 26. septembrī:

Es domāju, ka laiki ir mainījušies. Bītli un Maikls Džeksons varēja bez problēmām pāriet no mūzikas, kas paredzēta Tvīniem un pusaudžiem, uz nopietnu mūziku. Es domāju, ka tagad tas nav tik vienkārši. Mūzikas snobisms ir nikns. Kad esat atzīmēts kā bērnu popmākslinieks, vēlāk ir gandrīz neiespējami tikt uztverts nopietni. Iespējams, tāpēc etiķetes mazāk interesējas par savu mākslinieku attīstību. Keitija Perija vienmēr ir darījusi mazuļu un nopietnu lietu sajaukumu, tāpēc, iespējams, viņa pastāvēs gadiem ilgi.

JoanCA (autors) 2012. gada 16. septembrī:

Psihisks suns,

Savu bērnu dēļ es noteikti saskaros ar daudz jaunas mūzikas. Sāku saprast, ka ir daudz jaunāku dziesmu, kuras man patīk un kuras citādi nebūtu dzirdējušas. Es domāju, ka cilvēki kļūst vecāki, viņi vairāk koncentrējas uz dziesmu tekstiem. Man ir šķitis, ka man patīk dziesmas, kas man bija vienaldzīgas, kad sāku pievērsties dziesmu tekstiem.

psychicdog.net 2012. gada 16. septembrī:

Paldies JoanCA. Lielisks centrs. Es domāju, ka krēms vienmēr paceļas, tāpēc, ja mūziķis gatavojas kļūt par mākslinieku, viņš to darīs — es tomēr varu atšķirties, jo vienmēr atrodu kaut ko, kas patīk gan jaunajā, gan vecajā mūzikā, un manas meitenes mani iepazīstina ar jaunākajiem. mana jaunākā meitene kādu dienu mani uzmāca, dziedot Rīsu Mastinu ar Good Night — es nekad nebiju dzirdējis par viņu vai dziesmu, bet trijos viņa dziedāja Good Night! Es viņai sekoju tam pakalpojumā YouTube — dziesmu teksti ir labi — esmu dzirdējis, ka daudziem cilvēkiem svarīgākā daļa ir dziesmu teksti, nevis mūzika, tāpēc dziesmu teksti bieži saglabājas ilgāk.

JoanCA (autors) 2012. gada 14. septembrī:

Paldies Alecia. Daudzām zēnu grupām, piemēram, N'Sync un Backstreet Boys, bija diezgan īsa karjera. Manuprāt, tāpēc, ka viņu fanu bāze kļuva pārāk veca viņu mūzikai, un vienmēr ir kāda jaunāka grupa, kas spēlē tādu pašu mūziku. Tā ir ļoti īstermiņa domāšana par etiķešu daļām. Ja viņi tērē uz sava akta sākotnējās reklamēšanas rēķina, es domāju, ka ir jēga turpināt šo darbību kā naudas pelnītāju turpmākajos gados.

Alesija Mērfija no Vilmingtonas, Ziemeļkarolīnā 2012. gada 13. septembrī:

Ja godīgi, raugoties uz mūzikas industriju, jūs varētu domāt, ka mūzikas pircēji lielākoties ir jaunāki, taču jūsu centrs ir sniedzis interesantu informāciju.

Un tagad ir jēga, kāpēc pēdējo desmit līdz piecpadsmit gadu zēnu grupas izjūk pēc pāris albumiem. Es uzaugu kopā ar N'Sync, un, lai gan viņi guva panākumus, viņu pēdējais albums šķita, ka tie vairs ilgi neizturēs, lai gan kritiski tas bija viņu labākais.

Šķiet, ka mūzikas industrija koncentrējas uz dolāriem un centiem, tāpēc es redzu, cik pievilcīgs ir tāds mākslinieks kā Adele.

Lielisks centrs, tā bija ļoti jauka lasāmviela.

Kurš pērk visvairāk mūzikas? Tas nav tas, ko jūs domājat