Kā kompaktdisku kritums nogalina mūziku

Satura rādītājs:

Anonim

Autors ir ģitārists un basģitārists ar vairāk nekā 35 gadu mūziķa pieredzi.

Kāpēc fiziskajai mūzikai ir nozīme

Ja jūs bijāt Bītlu fans 60. gados, jūs, iespējams, iegādājāties Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band ieraksts, kad tas pirmo reizi iznāca 1967. gadā. Varu derēt, ka daudziem Bītlu faniem joprojām pieder tie paši oriģinālie albumi, par kuriem viņi toreiz iztērēja savus santīmus. Tas joprojām pastāv fiziskā formā, pat ja tas ir kaut kur uzglabāts kastē. Un, ja jūs izejat un atrodat atskaņotāju, jūs joprojām varat to klausīties.

Ja esat mazliet jaunāks un 1980. gadā bijāt Bītlu fans, iespējams, iegādājāties Sgt. Pipari uz kasetes. Ja esat vēl jaunāks, 1990. gadā jūs, visticamāk, iegādājāties albumu kompaktdiskā.

Heck, iespējams, ir daudz cilvēku, kuriem pieder Sgt. Pipari uz vinila, kasetes un kompaktdiska, kas jaunināti katru reizi, kad mainās tehnoloģija. Daudzas katras no tām kopijas kaut kur joprojām pastāv. Tās ir fiziskas lietas, kuras var pieskarties un turēt.

Bet nākamā paaudze, kas pērk Sgt. Pepper to darīs digitālā formātā. Kur tā digitālā kopija būs pēc desmit, divdesmit vai trīsdesmit gadiem? Iespējams, ka tā nepastāvēs, un vismaz tā nebūs jūsu lejupielādētā versija.

No Spinditijas

The Beatles ir viena lieta, bet kā ir ar jaunu grupu, kas šodien izdod savu pirmo albumu? Ja lielākā daļa viņu mūzikas tiek pārdota digitālā formātā, kur tie albumi būs nākotnē? Vienkārši nav iespējams saglabāt mūzikas kolekciju digitālā formātā gadiem un gadu desmitiem tā, kā jūs varētu ar vinilu, kasešu un kompaktdisku. Ja jūs cerat to izdarīt, jūs esat atkarīgs no maz ticamu mainīgo lielumu diapazona.

Tātad, ja es pazaudēšu savu Sgt. Pepper album, kad mans dators eksplodē vai mainās tehnoloģija, jūs varētu domāt. Noteikti būs arī veca albuma versijas jaunos formātos, tāpat kā kasetēs un CD. Jūs varat to vienkārši iegādāties vēlreiz.

Tev taisnība. Bītlu albumi, iespējams, tiks piedāvāti vismodernākajos formātos līdz pat laika beigām, taču tas neattiecas uz visām grupām. Ir patīkami domāt, ka ierakstu kompānijas turpinātu piedāvāt grupas mūziku jaunos formātos ikvienam, kas to vēlas, taču, ja naudas nebūs, tad noteikti netraucēs. Būs dziesmas, albumi un veselas grupas, kas pilnībā pazudīs laikam.

Tas notika arī ar citiem formātiem. Taču atšķirība bija tāda, ja grupa izdeva vinila ierakstu albumu jau 1965. gadā un tas nekad netika izdots kasetēs vai kompaktdiskā, vismaz vinila plates kopijas, iespējams, joprojām ir pieejamas. Lai gan daži reti vai veci albumi vairs netiek drukāti nevienā formātā, ja paveiksies, varat iegādāties vecu vietnē eBay vai no kolekcionāra.

Tas neattieksies uz digitālo mūziku. Ierakstu kompānijas izlems, kāda mūzika dzīvo un mirst, pamatojoties uz popularitāti, ko viņi vienmēr ir darījuši. Taču bez fiziskām kopijām nākamo paaudžu fani palaidīs garām daudzas lieliskas mūzikas, kas neizdevās. Tas vienkārši pazudīs.

Tas īpaši skars neskaidrāku žanru, piemēram, metāla, džeza un klasiskās mūzikas cienītājus. Ja esat gadījuma popmūzikas cienītājs, jums, visticamāk, būs vienalga. Tomēr man patīk domāt, ka varbūt jums tas būtu svarīgi, jo, zaudējot tik daudz lieliskas mūzikas, pasaule kļūs vēl sliktāka.

Tava mūzika pēc 20 gadiem

Ja šodien iegādājaties albumu digitālā formā, vai domājat, ka tas joprojām piederēs pēc divdesmit gadiem? Ja tā, tad jūs domājat par dažiem diezgan maz ticamiem notikumiem. Jums jācer, ka pēc divdesmit gadiem joprojām būs kāda programma vai pakalpojums, kas atskaņos jebkurā formātā, kurā tiek glabāta jūsu mūzika.

Jums būs jācer, ka jebkura tehnoloģija, kurā to glabājat, paliks dzīvotspējīga, neskarta un bez vīrusiem, un atcerēsities pareizi dublēt visu un pārsūtīt to ikreiz, kad maināt datoru vai ierīces.

Ja glabājat savu mūziku tiešsaistē vai mākonī, jums ir jāpaļaujas uz to, vai šie pakalpojumi būs pieejami pēc divdesmit gadiem, un jums ir jācer, ka tiem nebūs problēmu vai tie nepazudīs vienas nakts laikā. Jums būs jācer, ka gadījumā, ja notiks kaut kas slikts, joprojām būs kāda jūsu mūzikas versija, lai jūs varētu aizstāt pazaudēto kopiju.

Lai būtu skaidrs, digitālās mūzikas tehnoloģija ir laba lieta. Tas ir piemērots jaunām grupām, tas ir piemērots jau iedibinātām grupām un ir labs patērētājam. Tas padara lietas vieglāku ikvienam, un, ja esat neparakstīta grupa, vēsturē vēl nav bijis laika, kad jūsu mūziku būtu iespējams nodot lielākam skaitam cilvēku.

Bet tam trūkst izturīga trauka, un tā ir liela problēma. Mēs nevaram paļauties uz cietajiem diskiem un visuresošo "mākoņu krātuvi", lai aizsargātu mūsu mūziku un kultūru gadiem vai gadu desmitiem. Ja vien tas nemainīsies, pēc divdesmit gadiem būs daudz mūzikas, ko atcerēsities no pagātnes gadiem un kurai vienkārši vairs nebūs piekļuves. Tas var pastāvēt kaut kur, kādas ierakstu kompānijas digitālajā glabātuvē, bet, ciktāl tas attiecas uz sabiedrību, tas ir pazudis.

Personīgi man patīk doma, ka es varu atcerēties grupu no vidusskolas vai koledžas laikiem un joprojām viegli atrast viņu mūziku. Un man un es pazīstu daudzus citus, tas ir arī vairāk nekā tikai albuma audio daļa. Man patīk albuma noformējums, lainera piezīmju un dziesmu tekstu pārlūkošana un visas citas lieliskās lietas, kas iekļautas kompaktdiska vai albuma komplektācijā. Izmantojot digitālo mūziku, tas viss ir pazudis, un tas ir patiešām skumji.

Ko mēs varam darīt?

Kādu dienu es klejoju pa veco preču veikalu, apskatot viņu lietoto kompaktdisku plauktus. Kāds kādreiz bija domājis, ka ir laba ideja iegādāties katru no šiem albumiem, taču kopš tā laika ir nolēmis, ka viņi tos vairs nevēlas. Tāpēc viņi tos pārdeva lietoto preču veikalā, kur cita persona tos var paņemt par netīri lētu cenu. Mūzika dzīvo vēl vienai paaudzei.

Ja tie būtu digitālie albumi, sākotnējais īpašnieks tos būtu vienkārši izdzēsis, kad viņiem bija slikti. Kāds noziegums. Vai ir kāds veids, kā mainīt šo domāšanas veidu, un vai mēs to vispār vēlētos?

Savos 30+ mūziķa gados esmu nonācis pie neveiksmīga secinājuma, ka mēģinājums radīt jebkādas loģiskas pārmaiņas galvenajā kultūrā ir tas pats, kas mēģināt apturēt viesuļvētru ar galda ventilatoru. Lielākajai daļai cilvēku vienkārši ir vienalga, kas notiks pēc divdesmit gadiem. Kā patērētāji viņi vēlas to, kas ir lētākais un vienkāršākais, un dažos veidos tas ir saprotams. Viņi turpinās lejupielādēt dziesmas par dažiem dolāriem, un mūzikas industrija turpinās sniegt viņiem to, ko viņi vēlas. Ir nereāli gaidīt, ka cilvēki pamostos un sapratīs, kādu kaitējumu tas varētu nodarīt.

Tātad, ja jums tiešām rūp mūzika, ko jūs varat darīt? Manuprāt, atbilde ir turpināt pirkt kompaktdiskus, līdz parādās cita fiziskā albuma forma. Es, iespējams, nevarēšu tos atskaņot savā automašīnā, bet vismaz man tie joprojām piederēs pēc 20 gadiem. Tāpat kā šodien vinila plates, visticamāk, joprojām būs veids, kā tos atskaņot.

Ja izvēlaties iegādāties tikai digitālo mūziku, jums ir jāizstrādā drošs veids, kā to uzglabāt, un to pilnībā kontrolējat jūs. Man būtu speciālu zibatmiņas disku sistēma un, iespējams, to dublējumkopijas. Ja jūsu tālrunī ir vienīgā mūzikas kopija, jūs lūdzat problēmas.

Kas attiecas uz manu Jeep, es droši vien pārveidošu dažus savus kompaktdiskus digitālā formātā, lai varētu klausīties tos braukšanas laikā. Man tie būs jālejupielādē savā datorā un jāpārvieto uz zibatmiņas diskdziņiem vai SD kartēm.

Šķiet, ka tas viss ir liels apgrūtinājums un tas, kas jums nevajadzētu darīt, lai klausītos mūziku savā automašīnā. Ir jābūt vieglākam ceļam. Piemēram, varbūt kādu disku, ko jūs varētu vienkārši iebīdīt atskaņotājā uz paneļa. Jā. Kādam vajadzētu strādāt pie šīs idejas.

komentāri

KCrusty 2020. gada 31. jūlijā:

Man ir arī daudz kompaktdisku… varbūt tikai daži simti vai mazāk. Bet, kā jūs minējāt, kad pārejat uz citu formātu, cik reizes jūs maksāsit par licenci, lai klausītos to, kas jums jau pieder, ja esat nokopējis visus savus kompaktdiskus uz datora cieto disku un pārvietojat uz jaunu datoru savu multivides atskaņotāju. lai to atskaņotu, būs nepieciešama licence. ja jums nav cietās kopijas, tad jums nav paveicies. Bet lielākā daļa cilvēku nerūpēsies par savas vecās kolekcijas saglabāšanu

Džons Melcers 2020. gada 10. februārī:

Kamēr es varu dabūt kompaktdiskus par 1 $ katrs bibliotēku izpārdošanā, jo visi hipsteri tos pērk par vinilu, es turpināšu tos pirkt.

Velns, es atceros, kad vinils bija "bezvērtīgs". Labi, ka es toreiz saglabāju lielāko daļu sava, lai tagad varētu to pārdot tālāk :-)

Soaceman555 2019. gada 30. novembrī:

Es gribētu cerēt, ka kompaktdiski dzīvos arī turpmāk. Varbūt vinila veidā ir. Viņi joprojām ražo ierakstu atskaņotājus. Cerams, ka viņi joprojām ražos CD atskaņotājus. Infact Rega galvenokārt ir ierakstu atskaņotāju veidotājs, tikko ir izlaidis pārsteidzošu CD atskaņotāju. Es domāju, ka nākotnē mēs redzēsim augstākās klases CD atskaņotājus, kas tiks izgatavoti patiesiem kvalitatīvas skaņas cienītājiem.

Šons 2019. gada 8. oktobrī:

Faktiski pat tad, kad kompaktdiski izzūd, fiziskie albumi atgriežas vinila ierakstu dēļ. Tiek prognozēts, ka pārdošanas apjoms šogad pirmo reizi kopš 1985. gada pārsniegs kompaktdiskus, un viena no visvairāk pārdotajām grupām ir tā pati Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band, par kuru jūs runājāt. Pie velna, Target tikko ievietoja MILZĪGU Abbey Rd digitālo displeju, kas reklamē Abbey Rd 25 gadu atkārtotu izlaišanu savā Elektronikas nodaļā. Pat Walmart pārdošanas vinils! Lielākā daļa no indie roka, elektriskās dejas un sintētiskā popa, ko es klausos, piedāvāju fiziskus izlaidumus kompaktdiskā, kasetēs un vinila formātā, lai gan tie ir pie mazām izdevniecībām. Tātad visas cerības nav zaudētas, draugs. Spēlējiet tālāk!!

Guitar Gopher (autors) 2019. gada 25. augustā:

Paldies Vesmanam. Es mīlu savu džipu. Es tikai vēlos, lai tam būtu CD atskaņotājs! Manā datorā ir iekopēti daži kompaktdiski, taču šķiet muļķīgi to darīt, lai tos lejupielādētu zibatmiņas diskos vai SD kartēs, lai varētu tos izmantot savā automašīnā. Man vajadzētu būt iespējai vienkārši iebāzt kompaktdisku informācijas panelī, dangit!

Vesmans Tods Šovs no Kaufmanas, Teksasā 2019. gada 24. augustā:

Piekrītu, ka šeit ir problēma. Bet tajā pašā laikā manā Windows XP datorā, kas bija mans pirmais dators, joprojām ir visa mūzika, ko lejupielādēju no Limewire.

Esmu liels dažu dīvainu lietu cienītājs. Daudz no bluegrass un kantri roka lietām, kas man patīk, man nekad nav izdevies atrast to torrentus. Ņemiet, piemēram, Gramu Pārsonsu. Visi zina, kas bija Grams Pārsons. Viņš bija The Byrds, pēc tam viņš tos pameta, lai iekrautu Kītu Ričardsu, un viņš OD, un viņa draugi nozaga viņa līķi utt, utt.

Jā. Nevar atrast dažas no viņa lietām digitālā formātā. Man joprojām ir VISI mani kompaktdiski. Puse no tiem tomēr ir izmesti miskastē. Skrāpējumi, un tie izlaidīsies un izlaidīs, pieņemot, ka kāds pat vēlas tos klausīties CD atskaņotājā.

Pagājušajā reizē, kad biju sava jaunākā brāļa mājā, viņš vienkārši sāk man dāvināt kompaktdiskus, ko ņemt līdzi. Viņš man iedod šo lielisko Stīvija Reja Vona disku komplektu. Tas ir patiešām foršs, jo tas ir iepakots lielākā iepakojumā ar mazliet grāmatu. Es domāju, ka varu to izvilkt savā datorā. Man ir viens mazs lēts vecs CD atskaņotājs, un es tikai pieņemu, ka tas joprojām darbojas.

Man ir terabaitu ārējais disks. Ak, heck nē, tas nav pat līdz pusei pilns, un mūzika nav tā lielākā daļa, jo mūzikas faili parasti ir daudz mazāki nekā filmas. Es jau esmu domājis par rezerves ārējā diska iegūšanu, lai dublētu manu dublējumu.

Apsveicam ar džipu. Es kādreiz zināju to sajūtu, kad iegūstu pavisam jaunu, greznu vroom vroom rotaļlietu. Vienu reizi bija izrotāts Toyota Tacoma 4x4.

Guitar Gopher (autors) 2019. gada 24. augustā:

@Mūzikas īpašnieks – domāju, ka tev varētu būt taisnība.

Mūzikas īpašnieks 2019. gada 23. augustā:

patērētāji vēlas CDS, tas ir vēl viens liela biznesa kontroles mehānisms

Dens 2019. gada 11. augustā:

Es joprojām, bet CD, bet tas kļūst grūtāk. Arvien vairāk grupu "kļūst neatkarīgas" un izdod savus materiālus dažreiz tikai digitāli, vai arī kompaktdiskus ir tikai ierobežotā tirāžā, tāpēc man tie ātri jāiegādājas. Bet man ir 40 gadi, es nedomāju, ka jaunākajām paaudzēm mūzika un šovu apmeklēšana tik ļoti rūp, kā manai paaudzei un manu vecāku paaudzei. Viss, kas man ir digitālais, ir visaugstākajā kvalitātē, ko es varu iegūt, un es glabāju vairākas dublējumkopijas (galu galā dublējumkopijas ir svarīgas).

BetaZed 2019. gada 27. aprīlī:

Kā mūzikas cienītājs un IT profesionālis es saku, ka jūsu bailes ir nepareizas. Internets saglabā visu. Es nedomāju, ka fiziskie formāti pilnībā izmirs (lai gan kompaktdiski var). Lielākā daļa mūzikas būs pieejama kaut kādā fiziskā datu nesējā. Pat ja tā nav, mūzika nepazudīs failu koplietošanas (un man nepatīk to teikt) dēļ (vai pirātisma, ja vēlaties). Failu koplietošana un Digital Restrictons Management (citējot EFF) noņemšana no digitālās mūzikas ļaus tai saglabāties daudz ilgāk.

Tomēr es baidos, ka liela daļa tikai digitālās mūzikas jau ir pazaudēta. Pirms daudziem gadiem daži mākslinieki izlaida bezmaksas ierakstus vietnē MP3.com un vēlāk vietnē music.download.com (un nesen jamendo). Šie pirmie divi ir aizgājuši ceļu uz dodo, un dīvainā negadījumā liela daļa no manas kolekcijas no šīm vietnēm ir pazaudēta. Mūzika no Drakonic un Enigma, Dingo Love Machine un dažām, kuras es vairs nevaru nosaukt, ko man nekur nav izdevies atrast (tostarp juridiski apšaubāmus avotus). Tātad jūsu bailes nav nepareizas, drīzāk tie būs mazie neatkarīgi mākslinieki, kas izvairās no ierakstu industrijas, kas vispirms izzudīs.

Liza 2017. gada 28. novembrī:

Man šī tiešām likās interesanta lasāmviela.

Guitar Gopher (autors) 2017. gada 25. martā:

Sveiks, Kriss. Es nedomāju, ka es to palaidu garām. Es domāju, ka atkarībā no digitālās mūzikas, pat straumēšanas, jūs ļaujat citai vienībai (piemēram, Spotify) noteikt, kam jums ir piekļuve.

Protams, jūs varat klausīties to grupu albumus, kuras joprojām ir vai ir bijušas vismaz zināmā mērā populāras, bet vai "katrs" albums tiešām ir pieejams? Pat kāds neskaidrs žanrs vai grupa, par kuru neviens nekad nav dzirdējis un kas izdevusi tikai vienu albumu?

Manā kolekcijā ir kompaktdiski, kas vienkārši vairs nav pieejami nekur, izņemot gadījumus, kad tos pārdod kolekcionāri tādā vietnē kā eBay. Vai mēs varam paļauties uz straumēšanas pakalpojumu, kas turpinās mums piegādāt šos nosaukumus? Vai arī nav labāk piederēt mūzikai un pašiem to kontrolēt?

Man būtu labi, ja vinils turpinātos, kamēr ierakstu kompānijas izdotu jaunus albumus kādā fiziskā formātā. Es baidos, ka tad, kad viņi pārtrauks to darīt, liela daļa mūzikas tiks zaudēta. Un es diemžēl nevaru klausīties ierakstu savā mašīnā.

Paldies par atbildi uz šo diskusiju! Manuprāt, jūs esat pamanāms ar pāreju uz straumēšanu no lejupielādes. Es ļoti novērtēju jūsu domas!

Kriss 2017. gada 24. martā:

Šeit jūs palaidāt garām galveno punktu. Fakts ir tāds, ka arvien biežāk cilvēki pat nepērk mūzikas digitālo kopiju. Viņi to straumē. Viņiem ir konts straumēšanas pakalpojumā, piemēram, Spotify, un tur ir katrs albums, kas viņiem patīk. Visu laiku. Neatkarīgi no tā, kādu ierīci vai datoru viņi izmanto, lai pieteiktos.

Tomēr zināmā mērā es jums piekrītu. Kompaktdiski ir beigti. No tā nevar izvairīties, un ir žēl, ka mūzikas fiziskās kopijas izmirst. Tas padara mūziku šķietami vienreiz lietojamāku, un no tā izrietošais ieņēmumu zudums, samazinoties fiziskajiem pārdošanas apjomiem, ir padarījis ierakstu kompānijas konservatīvākas un mazāk gatavas riskēt. Līdz ar to ir kritusies kvalitāte un jo īpaši inovācijas.

Tomēr arī digitālās lejupielādes mirst. Ne pārāk tālā nākotnē doma iegādāties mūzikas digitālo kopiju šķitīs tikpat novecojusi kā kasetes tagad. Straumēšana pārņems, kā tas jau notiek.

Fiziskā formāta lejupslīdei ir viens ievērojams izņēmums — vinils, kas lielā mērā atlec.

Pēc neilga laika visi straumēs mūziku, taču, ja jums patiešām patīk kāds albums un vēlaties to iegādāties, jūs to iegūsit vinila formātā. Tas būs vienīgais fiziskais formāts, kas to visu izdzīvos, jo tādu formātu vēlas dedzīgi audiofili, kuri ir gatavi maksāt pāri izredzēm. Vinils vai straumēšana. Tāda ir nākotne.

Smieklīgi, kā sākotnējais fiziskais formāts draud pārdzīvot visus formātus, kas mēģinājuši to aizstāt.

Pols B 2017. gada 23. februārī:

Lielisks stāsts. Es domāju, ka šeit galvenā problēma — un jūs uz to zināmā mērā atsaucāties — ir pati mūzika. Mūzika ir kļuvusi par vienreiz lietojamu produktu. Britnijas Spīrsas dziesma pēc 30–40 gadiem nevienam īsti nerūpēsies, piemēram, A Day in the Life. Tātad, kāpēc gan ierakstu kompānijām/producentiem būtu jāpūlas ar izmaksām, ja popmūzikas patērētāji ievilks mp3 miskastē, kad viņiem apniks trakā dziesma. Patērētāji uztver mūziku kā ātrbojīgu preci, kas vienkārši sabojājas.

Ābolu mīļotājs 2016. gada 18. decembrī:

Es neesmu pārliecināts, bet visas automašīnas stereo iekārtas PH joprojām ir aprīkotas ar CD/DVD atskaņotāju, pat labi pazīstamu zīmolu, piemēram, Sony utt. Mēģiniet iegādāties Amazon, es domāju, ka jūs varat redzēt, ka daudzi cilvēki joprojām pērk mūzikas atskaņotāju ar CDROM .

Guitar Gopher (autors) 2016. gada 17. decembrī:

@Mike: Tas ir traki! Pamatojoties uz šajā rakstā veikto aptauju, šķiet, ka 75% cilvēku joprojām pērk kompaktdiskus, tāpēc es nezinu, kāpēc autobūves kompānijas tik ļoti vēlas no tiem atteikties.

Maiks 2016. gada 16. decembrī:

Kāds es jaunais pasūtīju jaunu Aston Martin ar katru papildus, kad runa bija par kolekciju, viņš bija satriekts, ka nebija uzstādīts CD atskaņotājs, viņš atteicās pieņemt piegādi apmēram 15 000 vēlāk īpaši izgatavota jauna konsole, un jā, tā ir vēl viena ekstra, kas tagad kopā maksā 170 000. tas prom jā patiess stāsts

SAS 2016. gada 3. augustā:

Lielisks raksts! Es 100% piekrītu jums par jūsu novērojumiem. Varbūt fiziskās mūzikas formātā būs kāda veida evolūcija, bet laiks rādīs. Citā veidā es vienkārši pērku kompaktdiskus un pēc tam kopēju tos uz savu PS3, un tas man darbojas!

Guitar Gopher (autors) 2016. gada 16. maijā:

Paldies Džefam. Es redzu vērtību arī jaunākajās tehnoloģijās.

Džefs Jeltons 2016. gada 15. maijā:

Šis ir LIELISKS raksts, un es piekrītu visam, ko teicāt par CD, kasešu, albumu uc fizisko būtību. Pie velna, es nekad neesmu konvertējis uz CD!!! Es joprojām atskaņoju mūziku savā kasešu atskaņotājā vai atskaņotājā. Man ir cietais disks, kurā ir aptuveni 3000 dziesmu, tāpēc man ir digitālā versija no dažām manas esošās fiziskās kolekcijas, un man ir arī citas dziesmas, kas man nepieder LP vai kasetēs. Un vienmēr ir youtube.

Bobs (bez ķermeņa) Smits 2016. gada 12. maijā:

Tas bija saprātīgi. Es stāstīju Kristīnai (manai sievai) par rakstu, un viņai šeit izteiktie punkti šķita ļoti interesanti. Un tā kā viņa ir mūsu mājsaimniecības gudrākā, man jāsaka, ka raksts patiešām ir novērtēts ļoti augstu. hahaha

Guitar Gopher (autors) 2016. gada 12. maijā:

Paldies Stefānija! Es domāju, ka šī ir viena no tām problēmām, par kurām vai nu saproti, vai nē. Acīmredzot jūs to sapratāt!

Stefānija Forda 2016. gada 11. maijā:

Fantastisks raksts! No visas sirds piekrītu! Es mīlu savu vinila kolekciju un CD kolekciju, un es nekad nedomāju no tiem atbrīvoties. Tā ir kā to lietu fizisko kopiju bibliotēka, kas dara mani laimīgu. Protams, tas aizņem vietu, bet tā ir mana mūzikas bibliotēka ar tās pasakainajiem mākslas darbiem, dziesmu vārdiem, ievietotajiem plakātiem utt., un man tā patīk.

Guitar Gopher (autors) 2016. gada 11. maijā:

Paldies bez ķermeņa. Automašīna bija tas, kas man lika aizdomāties. Es varu iztikt bez CD atskaņotāja savā transportlīdzeklī, bet citi jautājumi mani ļoti satrauc.

Roberts E Smits no Ročesteras, Ņujorkas štatā, 2016. gada 10. maijā:

Man vajadzēja automašīnu, lai aizstātu savu 2002. gada Saturnu. Mēs ar sievu devāmies iepirkties, un es atradu automašīnu, kas man vienkārši patīk. Bet diemžēl… nav CD atskaņotāja. Mana sieva gandrīz kliedza. Viņa nebija dzirdējusi, ka jaunajās automašīnās tiktu izņemti CD atskaņotāji. Liela daļa viņas dzīvesveida ir viņas gospeļu mūzikas klausīšanās (Freds Hamonds un tamlīdzīgi) un visas jaunākās modes tendences, kuras viņa vēlas spēlēt atkal un atkal (kā Prinss kopš viņa nāves atkal un atkal un atkal). Bet es novirzos… . Viņai nekādi kompaktdisku atskaņotāji netraucē vairāk kā mani, bet es mīlu, ka īstenībā ir atmiņa, kuru ik pa laikam apmeklēt. Es pats izņemu savu mazo ideālo automašīnu un novietoju automašīnu mežā vai zem kāda ēnaina koka un muzicēju uz sava instrumenta, komunicējot ar dabu (vai varbūt tracinot dabu). Man patika šis raksts, un es atsaukšu uz to savu sievu, lai viņa varētu sekot līdzi tendencēm, kas, iespējams, atkal mainīsies. Bobs.

P.S. Es pievienoju šo rakstu savam Pinterest tāfelei "Mūzikas mīlestībai".

Kā kompaktdisku kritums nogalina mūziku