Stāsts par divām Karalienēm

Satura rādītājs:

Anonim

Esmu bijis apsēsts hārdroka/smagā metāla fans un kolekcionārs kopš 80. gadu sākuma. Ja tai ir labs ģitāras rifs un attieksme, es varu piedalīties.

Pasaka par diviem ričiem

2012. gada oktobrī Vašingtonas štata tiesnesis paziņoja, ka līdz brīdim, kad Teita prasība tika atrisināta, nebija nekādu juridisku šķēršļu, kas liegtu viņam uzstāties ar nosaukumu "Queensrÿche", sakot: "Es neredzu iemeslu, kāpēc Teita kungs nevarētu. gūt labumu no zīmola izmantošanas, ja viņš piesaista citus dalībniekus. Lai gan tiesnesis brīdināja, ka šāds solis varētu "būtiski mulsināt" fanus, viņš jutās pārliecināts, ka galu galā "tirgus šīs lietas var sakārtot". Paturot to prātā, Teits netērēja laiku, izziņojot savu "visu zvaigžņu" Queensrÿche versiju, kurā bija paredzēts spēlēt Bobijs Blocers no Ratt pie bungām, ģitāristi Glens Drovers (bijušais Megadeth) un Kellija Greja (ilggadējā Teita līdzstrādniece un kādreizējais Queensryche dalībnieks), basģitārists Rūdijs Sarzo (Quiet Riot, Dio, Ozijs Osborns) un taustiņinstrumentālists Rendijs Geins. Protams, vairums fanu skeptiski uztvēra ideju par divām konkurējošām "Queensrÿche" versijām. (Kā teikts kādā īpaši asprātīgā ziņojumu dēļa plakātā vietnē Blabbermouth.net: "Blotzers tik tikko var atskaņot Ratta dziesmas, kā viņš spēlēs Queensrÿche dziesmas?")

Dueling albumi

2013. gada janvārī Džefa versija Queensrÿche (vai "Tate-ryche", kā daudzi fani to bija sākuši saukt) paziņoja, ka viņi ir parakstījuši līgumu ar Cleopatra Records un ir sākuši darbu pie jauna studijas albuma, neskatoties uz to, ka viņus nomocīja gandrīz nemainīgas sastāva izmaiņas. Ģitārists Glens Drovers un bundzinieks Bobijs Blocers abi pameta Tate-ryche grupu līdz 2012. gada beigām, un viņus nomainīja attiecīgi Roberts Sarzo (bijušais Hurricane dalībnieks un basista Rūdija brālis) un bijušais AC/DC bundzinieks Saimons Raits. Teits arī paziņoja, ka viņa debija Cleopatra spēlēs epizodiskās izrādes, ko uzstāsies vairāki "slavenības viesi", tostarp bijušais Judas Priest ģitārists K.K. Daunings, bijušais Megadeth ģitārists Kriss Polis, Ty Tabor no King's X, bijušais Slayer bundzinieks Pols Bostafs, Night Ranger ģitārists Breds Džilliss un Y&T Deivs Meniketi… tie visi uzdeva jautājumu, vai kāds no Teita domājamās grupas spēlēt ierakstā?

Beidzot… Var būt tikai viens!!

2014. gada 28. aprīlī abas kaujas puses paziņoja, ka ir atrisinājušas domstarpības, nenododot lietas tiesā, tādējādi izbeidzot gandrīz divus gadus ilgušo naidīgumu un dubļu mīšanos.

Kā raksta Seattle Times, Džefs Teits un viņa bijušie grupas biedri panāca vienošanos, kas oficiāli padara La Torres frontes grupu par "vienīgo vienību, kas ieraksta un ceļo kā Queensrÿche". Apmaiņā Teitam ir dotas ekskluzīvas tiesības iestudēt "pilnīgus" operācijas Mindcrime I un II rokoperas koncertuzvedumus ("cits" QR var turpināt atskaņot atsevišķas dziesmas no šiem albumiem savos tiešraides komplektos, bet nevar izpildīt vai nu albums kopumā). Teits to raksturoja kā līdzīgu Pink Floyd situācijai, kad Rodžeram Votersam tika piešķirtas ekskluzīvas The Wall uzstāšanās tiesības, kad viņš atdalījās no grupas. "Mindcrime bija mana lieta un mans stāsts, tāpēc ir lietderīgi to paturēt."

Teits 2014. gada augustā uzsāka īsu "atvadu" koncertturneju ar Queensrÿche karogu, lai izpildītu koncerta saistības, kuras viņš jau bija rezervējis pirms izlīguma. Šīs turnejas beigās viņš mainīja savas grupas nosaukumu uz "Operation Mindcrime".

Džefa Teita operācija Mindcrime: "Atkārtoti izdomājot nākotni"

Pašreizējā rakstīšanas brīdī (2019. gada martā) 2017. gada decembrī tika izdots Operation: Mindcrime trešais albums The New Reality, bet 2019. gadā ar Century Media Records starpniecību tika izdots Queensryche trešais albums ar Todu La Toru The Verdict.

Acīmredzot ir bijuši diezgan dīvaini pāris gadi visiem šajā drāmā iesaistītajiem mūziķiem, taču izskatās, ka abas puses ir atstājušas pagātni aiz muguras un tagad ir gatavas turpināt virzīties uz priekšu, darot to, ko viņi prot vislabāk – radot un izpildot mūziku.

"Laika bulta" no "Condition Human"

"Queensryche" (2013)

komentāri

Ronijs Džeimss Haldfords 2019. gada 13. jūnijā:

Pirms dažām nedēļām dzirdēju Teita triloģiju. Skaņas kvalitāte ir šausmīga. Es nezinu, kas notika ar šo lielisko mūziķi. Dziesmu teksti un mūzika no šiem trim albumiem ir šausmīgi. Es dzirdēju viņu Avanstacia un balss ir lieliska, bet šajos trīs albumos, kas veido Operation Mindcrime, viņš izskatās, ka viņš zaudēja savu balsi.

Džo Baca 2015. gada 1. augustā:

Šī Tatera melodija patiesībā ir diezgan laba! Šķiet, ka mēs varētu iegūt labu materiālu no abām nometnēm.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2015. gada 1. augustā:

Atjaunināts ar informāciju gan par Queensryche, gan Tate gaidāmajiem jaunajiem albumiem…

Maiks k 2014. gada 5. oktobrī:

LOL patīk dažas no šīm ziņām. protams jaunais Queensryche albums izklausās pēc Queensryche. Ne viena oriģināla piezīme, un puisis, kas nolīgts par Džefa Teita atveidotāju. Fakts ir tāds, ka grupā vairs nav neviena, kas radītu kaut ko citu, izņemot to pašu dziesmu pārstrādi ar mainītiem vārdiem. Tas ir paredzēts Džeofam, bet bez viņa tie ir tikai kavergrupa, kas aptver vecās dziesmas ar jauniem vārdiem. Fakts ir tāds, ka visu mūziku radīja Teits un Degarmo. Ne 1 oriģināla doma šajās citās klaunu galvās. Un LaTorre. Viņš patika filmā Crimson Glory, jo izklausījās pēc Teita, un tagad viņš ir Teits. Un cilvēkiem viņš patiks, jo viņš dara Teitu. Gudrs gājiens no viņu puses, jo Teita balss un Degarmos spožums ir vistuvāk šiem puišiem mūziķiem. Tikko pierādīja, ka Queensryche patiešām nevar izdzīvot bez Teita.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2014. gada 31. jūlijā:

Atjaunināts

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2014. gada 29. aprīlī:

ATJAUNINĀTS, jo cīņa par Queensryche zīmola nosaukumu BEIDZOT ir atrisināta!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 6. septembrī:

Atjaunināts!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 3. jūlijā:

Sveiki, Freedom – es domāju, ka mēs redzēsim, kā tas viss satricināsies. Vismaz tagad man nevajadzētu atkārtoti atjaunināt šo centrmezglu līdz tiesas prāvai novembrī. Haha

FreedomMetal no Somewhere In Time 2013. gada 3. jūlijā:

Atkal atjaunināts - lol!!!!!!! Kā jau gaidīts, Taters saņēma $$, pārdodot ierakstus (un viņš ir arī apmeklējis koncertus — spēlē 1/4 līdz 1/2 mazos teātros un klubos).

Killer albums no The Ryche!!!! Es nedomāju, ka man tas patiks tik ļoti, kā darīt - es sākotnēji domāju, ka tas būs labi, atgriezties formā. Kopš mana eksemplāra atnākšanas neesmu daudz ko citu klausījies (kaut kas cits, ko arī nebiju gaidījis!) Protams, cik īss ir albums (70. gadu/80. gadu sākuma albuma garums), tas atvieglo klausīšanos. tas atkal (un atkal.)

Tods albumā izklausās lieliski! Jā, dažās dziesmās viņš izklausās kā Teits, bet citās viņš izklausās kā pats. Jūs varat dzirdēt viņa ietekmi viņa vokālos - (Dickinson, Alder, Halford un The Vest.) Labā ziņa ir tā, ka viņi jau ir rakstījuši nākamajam albumam \m/

Kas attiecas uz tiesvedību, tiesnesis, kurš izteica komentāru par "tirgus sakārtošanos", tika nomainīts neilgi pēc sprieduma, kas ļāva Teitam izlikties par Queensryche. Ja tā bija patiesā problēma, tas jau sen ir beidzies. Bet tas tiešām ir korporatīvs biznesa gadījums, un tas bija beidzies ilgi pirms tā sākuma. Grupa bija pietiekami gudra, lai pirms vairākiem gadiem apkopotu biznesa dokumentus, kuros aprakstīts, kā rīkoties šajās situācijās, kas atstāja Vestikal ārā no aukstuma, un viņam bija tikai iespēja sevi dēvēt par Džefu Teitu, kurš agrāk bija Queenryche 1 gadu (tāds kā laulības biedrs). .) Cerams, ka jaunais tiesnesis tiešām saprot uzņēmējdarbības tiesības.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 3. jūlijā:

Paldies par komentāru, Skot. Es vēl neesmu dzirdējis ToddRyche albumu pilnībā, bet man ir bijis Tate's F.U. jau kādu laiku, un neņemot vērā trīs skaņdarbus ("Cold", "Slave" un "Everything"), es domāju, ka tas ir diezgan "meh". ToddRyche kompaktdisks ir nākamais manā iepirkumu sarakstā.

…un šodien tika publicēti ToddRyche albuma pirmās nedēļas pārdošanas rādītāji, tāpēc es atjaunināju šo gabalu ar šo informāciju!!!

Skots 2013. gada 29. jūnijā:

Tagad esmu noklausījies abus albumus. Neviens no tiem nesasniedz pat Q2K, kas, starp citu, ir mūzika, kas man patika un daļa no tās ļoti. Sacred Ground un Burning Man visu laiku tiek griezti manā automašīnā. Manuprāt, šajā lapā satrauc tas, ka cilvēki, šķiet, vēlas dot Skotam, Edijam un Maiklam labumu no šaubām, bet sist krustā un kastrēt Džeofu. Es tikko atskatījos uz visu viņu diskogrāfiju, lai redzētu, kurš ir uzrakstījis lielāko daļu materiāla. Es teiktu, ka 75–80% no tā ir Džefs vienatnē vai kopā ar citu dziesmu autoru. Šķiet, ka LaTorre versijas fani vēlas vainot Teitu par grupas pārņemšanu un dzinējspēku pēdējo 10 gadu laikā. Es domāju, ka tas bija tāpēc, ka viņam vajadzēja. Apskatiet HITHF laineru piezīmes. VISAS DEGARMO/TATE dziesmas. Katrs pēdējais no tiem. Šķiet, ka patiesībā bija otrādi. Viņi karājās pie GT apaviem, nevis viņš uz savējiem. Secinājums ir tāds, ka abi jaunie albumi ir klausāmi. Ja jūs piešķirat Todam pārāk augstas atzīmes, es domāju, ka tas ir tāpēc, ka jūs dzirdat nedaudz vairāk nekā tur. Viņš ir labs, bet vai jūs tiešām domājat, ka viņš ir labs Teits? Kad dziesmas ir mazliet lēnākas un nepieciešama balss vadība zemākajam reģistram, viņam tās nav. Tiem, kas domā, ka GT ir to pazaudējis, es aicinu atbrīvoties no dusmām un doties pārliecināties. Jūs apmaldīsities Mindcrime, ko izdarījis puisis, kurš to uzrakstīja. Nomierinieties, un es ceru, ka jūs visi esat tādi paši kā es un vēlaties, lai laba mūzika (roks) piedzīvo renesansi!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 30. aprīlī:

Es domāju, ka kompaktdiskiem ir jābūt ar rezultātu karti… nevaru pateikt, kas notiek šajā sāgā bez rezultātu kartes!

Džordžija Leurijs no Ziemeļfloridas 2013. gada 29. aprīlī:

Pērkot abus cd, iegūstiet ekstras un neatveriet pārējos divus!

Jēziņ, Luīze, tas kļūst mulsinoši!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 29. aprīlī:

Atjaunināts (vēlreiz) ar jaunāko informāciju gan no TateRyche, gan ToddRyche nometnēm… tostarp ieskatoties ToddRyche albuma vākā!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 24. aprīlī:

Prieks, ka patika!!

StitchTheDamned no Kliftonparka, NY 2013. gada 24. aprīlī:

Oho! Tas ir neticami interesanti. Paldies par ziņu!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 23. aprīlī:

Papildināts, jo šodien tika izdots Džefa Teita Queensryche albums "Frequency Unknown"!!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 23. aprīlī:

^^ Jā, es par to dzirdēju, Džef. Es domāju, ka tas notika apmēram šādi:

Bundzinieks Saimons Raits: "Es tūlīt atgriezīšos, Džef, es vienkārši skrienu pāri ielai pēc… cigarešu paciņas. Jēēēēē, cigarešu paciņas. Tas arī viss."

(Saimons skrien ārā, ielec taksī, ātri brauc prom, nekad neatgriežas…)

Džefs 2013. gada 22. aprīlī:

Lai lietas būtu vēl interesantākas..

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article…

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 7. aprīlī:

Teita spēles plāns ir vienkāršs: viņš vēlas būt pirmais, kurš izdod albumu ar nosaukumu "Queensryche", lai, kad viņi dodas uz tiesu, viņš varētu pateikt tiesnesim: "Redzi savu godu? Es tur biju pirmais!" … neņemiet vērā, ka albums bija steidzīgs darbs, ko ierakstīja virkne algotu ieroču mūziķu, no kuriem neviens nav viņa īstajā "grupā".

Viņš ir vairāk noraizējies par vārda saglabāšanu, nevis par kaut ko kvalitatīvu izlaišanu.

Kīts Hems no Niagāras ūdenskrituma, Ontario 2013. gada 7. aprīlī:

queequeensrychehahah: Es nedomāju, ka grupas pelna tik daudz naudas, kā jūs domājat, biežāk nekā bieži tās atmaksā, dažreiz tikko, iztērēto un vienkārši izmanto to, lai izveidotu citu ierakstu, cerot, ka viņi joprojām nopelnīs naudu no pēdējā, lai viņi varētu sevi labāk uzturēt. Pink Floyd, ja lasāt Nika Meisona grāmatu, pēc kāda laika bija pilnībā salauzta, un The Wall un Darkside of the Moon lika viņiem bankrotēt, neskatoties uz to popularitāti. Vienīgais, kurš nopelnīja naudu no The Wall, bija Ričs Raits, jo Rodžers viņu izsvieda un paturēja tikai darbā kā algotu mākslinieku.

queequeensrychehahah 2013. gada 7. aprīlī:

Teita versija ir tikai vidējais pirksts par spīti grupai un faniem. Viņš ir atzinis, ka tā ir naudas grabēšana. Ierakstiet albumu, lai samulsinātu visus, taču neviens to nepērk. Plus 2 cilvēki jau pameta savu sākotnējo sastāvu, un tad viņi nevar panākt, lai kāds puisis remiksētu viņa sliktā skanējuma albumu, kuru sākotnēji sajauca vecais producents, kurš sāka ierakstīt viņa solo projektus, kas slēpti kā Queensryche albumi, sākot ar Mindcrime 2. Un abām grupām jāatzīst. ir seguma akti. Tāpat kā Megadeth līdz Metallica un GN'R, kad viņu populārākie sastāvi izjuka. Kopš viņu sākotnējo dalībnieku aiziešanas viņus visus kontrolē neprātīgi, un tagad viņi ir nekas cits kā naudas sagrābšana.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 4. aprīlī:

Tas varēja būt EMI. Tolaik septiņu vai astoņu albumu līgumi bija standarta ierakstu industrijā… bet reti kad bija gadījies redzēt, ka grupa kādreiz pabeidza šādu darījumu un iznāca no otras puses, parasti viņi izjuka, pirms varēja piegādāt tik daudz. albumi… tāpēc dažas grupas izdod tik daudz “Live” albumu vai “Greatest Hits” kompilāciju. Haha

Kīts Hems no Niagāras ūdenskrituma, Ontario 2013. gada 4. aprīlī:

Es dzirdēju, ka viņiem bija ierakstu līgums, kas lika viņiem uzrakstīt 8 ierakstus noteiktu gadu laikā kaut kur atpakaļ… Un viņi kādu laiku bija cīnījušies, lai no tā tiktu vaļā.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 4. aprīlī:

@ Kīts — uz kuru līgumu jūs runājat? Apmēram pēdējo desmit gadu laikā tie ir parakstīti ar vairākām dažādām etiķetēm. Kad viņu sākotnējā izdevniecība EMI 90. gadu beigās izputēja, viņi pārcēlās uz Atlantic, lai iegūtu vienu albumu ("Q2K" 2000. gadā), un kopš tā laika viņi ir izdevuši materiālus, izmantojot Sanctuary Records un Rhino Records.

Kīts Hems no Niagāras ūdenskrituma, Ontario 2013. gada 3. aprīlī:

Nez, vai šī sadalīšanās bija saistīta ar līgumu, kuru viņi bija spiesti noslēgt pirms gadiem, kas vairākas reizes gandrīz iznīcināja grupu… Tas, kas lika viņiem izveidot neskaitāmus albumus ar nereālu ātrumu.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 3. aprīlī:

Atjaunināts! Tatesryche caur YouTube ir izlaidusi albuma ierakstu "COLD"! Apskatiet to augstāk!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 3. aprīlī:

Viņi izveidoja mini "Mindcrime" komplektu, kad es viņus redzēju tūrē Promised Land 1995. gadā.

…un ideja par "Mūzika no vecākā gadagājuma" turpinājumu mani pilnīgi biedē. Haha

Lorne Kārtere no Fayetteville, Arkanzasā 2013. gada 3. aprīlī:

Patiesībā pēdējo reizi Ryche redzēju, kad viņi veidoja savu trīsdaļīgo izrādi, kas sastāvēja no Rage for Order, American Solder un Empire. Iegāju un zināju, ka to nevar gaidīt, un tomēr tā bija lieliska izrāde. Faktiski no 4 reizēm, ko esmu redzējis Ryche, tikai 2 reizes viņi izpildīja dziesmas no Mindcrime. (Imērijas tūre, kurā viņi to izdarīja pilnībā, un tūre Hear in the Now) Protams, pirmo reizi viņi tika atvērti Ratt 86. gadā pirms Mindcrime.

Tāpēc nedomājiet, ka viņi to ir pērti tik daudz, cik sabiedrība to ir pieprasījusi. Cik gadus fani dusmojas, pieminot tikai Mindcrime II daļu? Un galu galā, ja viņi to nepiegādās, kurš to darīs? Turklāt vai Pink Floyd / Rodžers Voterss jebkad ir ticis nosodīts par filmas "The Wall" pēršanu? Cik reižu The Who ir izcēlies "Tomijs?" Esmu pārliecināts, ka, ja Music from the Elder būtu guvusi panākumus, Kiss būtu viesojies aiz tās 5 reizes un viņam būtu 3 turpinājumi un priekšvēsture.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 3. aprīlī:

Paldies par komentāriem, visiem.

@ evo68 - jums ir doma. Viņi pārāk ilgi ir paļāvušies uz / pēruši "Mindcrime" turnejā!

Izpletņlēcējs777 2013. gada 3. aprīlī:

Es vēlos, lai oriģinālie puiši pārtrauktu visas šīs muļķības un atstātu malā savas atšķirības un atskaņotu mūziku, kuru mēs visi mīlam ar oriģinālo sastāvu.

evo68 2013. gada 3. aprīlī:

Teits zaudēja manu cieņu, kad izrādīja ļoti maz cieņas pret roklahomas faniem. Es domāju, ka viņš pārdzīvo pusmūža krīzi, lol.visi tie ārprātīgie muļķi, un, lai cik brīnišķīgi būtu prāta noziegumi, cik daudz laika vēl grupa var apceļot albumu. .Es dzīvoju Anglijā un esmu redzējis mindcrime 3 vai 4 reizes tagad 4 dažādās turnejās pēdējo 20 gadu laikā. Dažiem cilvēkiem tas varētu šķist ne pārāk slikti, bet es domāju, ka tā ir sava veida spēle uz faktu, ka, neņemot vērā impēriju, viss. kas sekoja prāta noziedzībai, bija diezgan sūds. Jūs būtu varējis izveidot vienu labu albumu no daudzuma. Ja dzīvojat pagātnē, spēlējiet tos materiālus, kas piesaistīja jūsu fanu bāzi. Es to neuzskaitīšu, bet viss līdz mindcrime.Es uzskatu, ka Wiltons QR dara tieši to, un par mani viņi saņems manu balsi katru reizi, bet es klausos Tates QR aiz intereses, bet es negaidu daudz, jo neesmu fans no viņa solo lietām, un man šis būtībā ir solo albums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas ir tikai mans viedoklis un neesmu šeit ieradies, lai kādam izbāztu degunu, lol

Čārlzs Velaskess 2013. gada 2. aprīlī:

Lieliska kampaņa, lai kartē ievietotu QR kodu. Kāds ir labāks veids, kā panākt, lai kaunums atkal paskatītos uz jums. TĀLĀK! VĒLĒTĀJS UZ DZĪVI!!!!!

Niks Brasvels 2013. gada 2. aprīlī:

F*** Taters. Es redzēju īsto Queensryche (ar 3/5 no sākotnējiem dalībniekiem) Korpuskristi, Teksasā (2012. gada oktobris). Tā bija izrāde, kuru es gribēju redzēt jau vairāk nekā 18 gadus.

šons 2013. gada 2. aprīlī:

Lielisks raksts

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Čau Brīvība!! Pirms pāris nedēļām ToddRyche spēlēja Ņūdžersijā (manā dzimtajā apgabalā), bet diemžēl es nevarēju tos pārbaudīt — to izdarīja mans draugs, un viņa ziņojums bija ļoti līdzīgs tavējam, ti, ka grupai šķita. atkal jautrība uz skatuves, ko viņš nebija redzējis diezgan daudzās turnejās.

FreedomMetal no Somewhere In Time 2013. gada 2. aprīlī:

Pagājušajā mēnesī redzēju Queensryche (īsto, nevis Tateru un tot's Vestryche), un tas bija pārsteidzošs koncerts! Tods to PIEDRA, un grupa dega. Viņiem bija kaut kas, kas jau gadiem pietrūka – ķīmija uz skatuves! Ja neskaita La Torre, Pārkers Lundgrēns sevi ir patiešām pierādījis. Viņam un Whip ir lieliska ķīmija uz skatuves, un viņi ir pārliecinoši labākais otrais ģitārists kopš DeGarmo pamešanas no grupas (patiesais iemesls tika atklāts tiesas dokumentos, kas bija Džefa Teita uzvedības dēļ.)

DeGarmo ir bijis klasisks akts, turoties tālāk no drāmas. Vistuvāk mēs, iespējams, nonāksim Krisa paziņojumam, ko Skots Rokenfīlds teica intervijā ar Ediju Trunku – ka Kriss palika draugs ar lielāko daļu grupas un viņu atbalstīja pārmaiņas Queensryche. Tomēr ĻOTI ĻOTI patiktu redzēt DeGarmo kāpt uz skatuves kopā ar zēniem Queen Of The Ryche laikā kā LIELU "Frequency Unknown" Tate.

Viņš tiešām būtu varējis atlaist Teitu, taču ir palicis elegants – tas ir tas pats, ko grupa ir darījusi, atlaižot Teitu. Es iepazinos ar grupu pēc izrādes, un viņi visi to saglabāja eleganti un neiejaucās Teitā. Viņi visi bija ļoti pateicīgi faniem par atbalstu.

Es neesmu tik sajūsmā par jaunu Queensryche albumu, kopš gaidīju, kad Empire ieradīsies veikalos! Nevaru sagaidīt, kad to dzirdēšu!

Ciktāl tas attiecas uz nezināmo frekvenci, es netērēšu ne santīma par šo POS!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Sveiki, Ginfire! Es arī meklēju "Redemption", vēl neesmu dzirdējis daudz par GT albumu, izņemot dažus īsus fragmentus iTunes, un tie bija diezgan zemas kvalitātes, tāpēc es nedzirdēju pietiekami daudz, lai to piezvanītu. vienā vai otrā veidā. Es atdošu Džefam tik daudz, viņa ierakstā ir iespaidīgs spēlētāju saraksts, taču tas nepadara to par īstu "grupu", ja saprotat, ko es domāju.

ginfire 2013. gada 2. aprīlī:

Sveiki,

Nu, es noklausījos 3 vai 4 no jaunā Geoff Tate Queensryche paraugiem un noklausījos jauno QUEENSRYCHE dziesmu ar nosaukumu Redemption pilnībā, un to nevar salīdzināt IMHO. Queensryche izklausās pēc Queensryche, taču neviens no GT versijas paraugiem neizklausījās pēc Queensryche, izņemot GT balsi. GT's Queensryche izklausās kā pienācīgs GT solo kompaktdisks, savukārt jaunā QR dziesma izklausās kā patiesa Queensryche = BRILLIANT… atkal, IMHO.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

CRyche - acīmredzot tas viss ir saistīts ar vārda atpazīšanu. Daudz vairāk cilvēku zina vārdu "Queensryche" nekā "Rising West" vai "Geoff Tate" vai "Geoff and the Tater Tots" vai kāds cits. Ja viena vai otra puse atteiktos no vārda, viņi sāktu no jauna.

CRyche7 2013. gada 2. aprīlī:

Esmu lasījis visu, kas ir noticis, un esmu ilggadējs Queensryche fans, mans vienīgais jautājums ir: Tagad, kad DeGarmo ir pametis grupu un Teits ir atlaists, Kāpēc atlikušie dalībnieki nepatur vārdu Rising West un Mr. Teits palikt solo akts? Man patīk jaunā Queensryche skanējums ar LaTorre, bet tas nebūs Queensryche

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

@ Ēriks — tā kā lietas ir risinājušās, es daļēji gaidu, ka trešā Queensryche, kuras centrā ir ilgi prombūtnē esošs un ļoti nokavēts DeGarmo kungs, debitēs jebkurā brīdī. :)

Ēriks 2013. gada 2. aprīlī:

Un tomēr nav arī Krisam De Garmo, kurš bija tajā periodā, kad grupa bija laba. Tātad vai kāda no grupām tiešām ir Queensryche?

AI 2013. gada 2. aprīlī:

Daniels,

Lai gan es nepiekrītu visam jūsu ierakstam, es apbrīnoju jūsu aizraušanos ar mūziku un žanru. Es piekrītu, ka Promised Land bija pēdējais albums, kuram bija arī lieliska skaņa un noskaņa, taču nespēju noticēt, ka tas viss bija Džefa Teita dēļ. Es arī nevaru piekrist, ka Kriss Degarmo bija Queensryche vairāk nekā jebkurš cits grupas dalībnieks (īpaši pēc tam, kad teicu, ka neviens dalībnieks nav grupa). Kriss pameta grupu, lai kļūtu par pilotu, atskaitot dažas viesizrādes citu cilvēku diskos, piemēram, Džerija Kantrela diskos. Es arī nepiekrītu Rūdija Sarzo vai Saimona Raita nosaukšanai par algotiem ieročiem, kad tā vietā Džefs Teits varēja piesaistīt dažus draugus un spēlēt. Atkal es vienkārši piekrītu nepiekrist un joprojām ir jāatbalsta Džefs Teits. Bet, kā jau teicu, es apbrīnoju jūsu aizrautību un cienu jūsu ieguldījumu. Labas diskusijas ar jums….

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Daniels - oho, dažreiz man nemaz nevajag publicēt. Jūs arī pilnībā sapratāt, kā es jūtos par visu šo lietu. Haha. Labais!!

Daniels 2013. gada 2. aprīlī:

uz Al -

Man ir tikai daži novērojumi, lasot tavu komentāru. Manuprāt, Queensrÿche nekad nav bijis tikai viens cilvēks. Klasiskajā laikmetā tas bija par kolektīvu. Ikviens deva savu ieguldījumu mūzikas tapšanā. Līdz brīdim, kad tas apstājās, burvība lēnām aizgāja (Apsolītā zeme ir pēdējā ar šo "grupas sajūtu").

Ja ir kāda persona, par kuru var teikt, ka tā ir Queensrÿche, tam vajadzētu būt Krisam DeGarmo.

Runājot par Tate grupu, tā nav īsti grupa. Tas ir algotu cilvēku bars, kas izies un spēlēs operāciju Mindcrime. Jauno Tate albumu "Frequency Unknown" sarakstījis producents Džeisons Sleiters, un sesijas mūziķi to ierakstīja. Tas ir līdzīgs pēdējiem trim QR albumiem, kuros trūkst šīs grupas sajūtas.

Es domāju, ka Saimons Raits ir spēlējis bungas 1 vai 2 celiņos un Sarzo ir spēlējis nedaudz basu. Visvairāk basu spēlēja producents Džeisons Sleiters.

Queensrÿche ir neviena cilvēka ego ceļojums, un tāpēc es atbalstu Wilton, Jackson un Rockenfield versiju. Viņi tur ir bijuši kopš Queensrÿche pastāvēšanas, un kādreiz Viltons bija lielisks dziesmu autors. Jaunā dziesma "Redemption" ļoti izklausās pēc Viltona dziesmas, un tajā ir daudz veco QR elementu, kā arī modernāks smagums.

Viltons, Džeksons, Rokenfīlds, Lundgrēns un Lators man ir Queensrÿche. Tie izklausās tā, it kā grupai būtu vajadzējis skanēt pēc Apsolītās zemes, un viņi atkal ir grupa.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Paldies, ka apmeklējāt, Al. Piekrītu tev, daudzas grupas gadu gaitā ir cietušas ar "Lead Singer's Disease", Queensryche ir tikai jaunākais.

AI 2013. gada 2. aprīlī:

Es nespēju noticēt, cik nevienmērīgs bija balsojums par to, kuru Queensryche atbalstīt! Esmu galīgi satriekts. Lasot komentārus pēc raksta, es redzu, ka daudzi cilvēki uzskata, ka Džefs Teits ir dīvains vai nenovērtē savus panākumus. Es saņēmu jaunumus visiem jums, kas to sakāt un esat Queensryche "wanna-be" pusē, VISI DZIEDOTI IR Dīvaini. VISIEM FRONTMANIEM IR KOMPLEKSI UN EGOS! Tieši tāpēc viņi visi ir tik lieliski. Vai jūs domājat, ka esošajiem Van Halen dalībniekiem patiešām patīk Deivids Lī Rots? NĒ!!!!! Taču viņš tajā laikā bija izcilākais solists un lielisks dziedātājs viņu mūzikai. Džefs Teits ir Queensryche. Mēs esam redzējuši, ka šīs grupas izjukšanas lieta notiek ar tik daudzām LIELISKĀM metāla grupām (LA Guns, Motley Crue, kas, protams, vēlāk atkal apvienojās, Skid Row, Dokken, un saraksts turpinās un turpināties). Kā ĪSTAM fanam tas ir sūdīgi! Es saprotu, cik grūti ir būt kopā ar kādu dienu no dienas, bet kas notika ar mūzikas mīlestību. Varbūt tas ir naivs vai akls klišejisks apgalvojums, bet man tā ir un gribētos domāt, ka arī dažiem izcilajiem mūziķiem, uz kuriem es skatos, arī tas ir. Šī drāma ir neapmierinoša. Queensryche izjukšana un tas, vai Džefam Teitam bija taisnība vai nav taisnība, liecina viena lieta, kas jāņem vērā… Paskatieties uz viņa izveidoto grupu. Viņš izveidoja visu zvaigžņu grupu, kurā ietilpst daži no roka un metāla labākajiem skaņdarbiem, Rūdijs Sarzo no Ozzy Whitesnake slavas un Saimons Raits no AC/DC un Dio grupām…. Vai kāds no jums TIEŠĀM domā, ka sava kalibra mūziķi varētu tikt galā ar "diktatoru", "tirānu", "dīvu", "ir bijis", un es varētu turpināt lasīt to, ko cilvēki ir teikuši par Džefu. Manas domas ir, NEKĀDĀ MĒRĪGĀ, viņi nekad sev tā nedarītu. Jo uzminiet, kādi cilvēki? Viņi nekaitē naudas vai spēļu iespēju dēļ. Mana balss un 100% atbalsts tiek piešķirts Džefam Teitam un viņa grupai REAL Queensryche. Periods!!!!!!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Sveiki, Lorne - visi labie punkti. Paldies par jūsu ieguldījumu.

Lorne Kārtere no Fayetteville, Arkanzasas 2013. gada 2. aprīlī:

Jauki uzrakstīt

Es piebilstu, ka dienās un vecumā, kad ar vienu un to pašu nosaukumu (nāk prātā LA Guns, Great White u.c.) notiek vairāki koncerti, nevis tiesas, bet gan sabiedrība parasti izlemj, kurš uzvar.

Piemēram, daudzi cilvēki pašreizējo GnR klāstu neuzskata par īsto GnR. Tomēr Ķīnas demokrātija joprojām kļuva par platīnu. (Jā, tas lika vilties pārdošanas apjomā, taču 99,8% no šodienas izlaidumiem būs, ja tos salīdzina ar Appetite for Destruction pārdošanas apjomu un ietekmi.) un GnR piepilda arēnas un festivālu galvenos. Es domāju, ka Slešam ir labāks produkts starp jauno mūziku un dzīvajiem koncertiem, taču viņš spēlē tikai teātros un klubos. Tāpēc es esmu mazākumā.

Uzgaidiet dažus gadus, strīdi nepazudīs, kamēr pastāv divas grupas versijas, tāpat kā fani jau vairākus gadu desmitus ir lūguši, lai Kriss Degramo atgrieztos grupā. Bet es domāju, ka pēc dažiem gadiem jūs redzēsit skaidru uzvarētāju.

Es nevaru spriest, kamēr nedzirdu abus ierakstus, taču drošā nauda ir derības pret Džefu Teitu. Labāki dziedātāji ir krituši kā solomākslinieks vai savas grupas versijas priekšgalā (nāk prātā Stīvens Tailers, Pols Stenlijs, Vinss Nīls un Miks Džegers), un šķiet, ka tikai Deivids Koverdeils var no jauna izgudrot zvaigžņu grupas sastāvu un gūt panākumus. Ne tāpēc, ka es nevaru kļūdīties vai es sakņojos pret Teitu, taču vēsture nav viņa pusē.

Donna Deista 2013. gada 2. aprīlī:

(atvainojos, ka nejauši nospiedu sūtīt, pirms paspēju pabeigt savu komentāru)

lieliska mūzika no grupas. Es tiešām jūtu, ka Maikls, Edijs vai Skots nesaņem pietiekami daudz atzinības, ko viņi patiešām ir pelnījuši. mums jāatceras, ka bez viņiem Queensryche nepastāvētu. viņi ir ārkārtīgi talantīgi visā, ko viņi dara. varbūt šī sadalīšana ir ļoti laba lieta. bez Džefa vai Krisa pasaulei ir iespēja redzēt, cik šie puiši patiesībā ir talantīgi. tas, ka viņi ir izturējuši tik ilgu laiku, par viņiem daudz saka. Es vienmēr esmu apbrīnojis to, ka viņi netiecas pēc slavas vai Glory, viņi vienkārši dara to, kas viņiem patīk. Es patiesi ceru, ka šie puiši muzicēs vēl daudzus gadus.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

@ Donna Deist - neuztraucieties.

Donna Deista 2013. gada 2. aprīlī:

puiši manā pēdējā ierakstā, lūdzu, nepārprotiet mani. Man vienmēr ir paticis Džefs kā dziedātājs, un viņš ar grupu paveica dažas lieliskas lietas. viss, ko rakstīju savā iepriekšējā ierakstā, joprojām ir patiess, bet tas nav domāts, lai uzbruktu viņam kā personai. tas, kas man viņā nepatīk, īpaši pēdējos gados, ir tas, kā viņš un viņa ģimene ir izmantojuši grupu, lai sevi reklamētu.

Kas attiecas uz Krisu Degarmo, viņš man vienmēr ir paticis. viņš bija un, iespējams, joprojām ir mans mīļākais grupas dalībnieks. Esmu arī iemācījies novērtēt grupu ar vai bez Krisa. kopš Krisa aizbraukšanas esmu dzirdējis dažus

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

@ Maiks - Es neesmu jurists, bet, ja man būtu jāizsaka minējums, es teiktu, ka vismaz tā puse, kura zaudēs cīņā par Queensryche nosaukumu, būs jāizņem savs albums no tirgus un galu galā jāpārdrukā/atkārtoti. -atlaidiet to ar "jaunu" nosaukumu. Nu, es nopirkšu abus kompaktdiskus, jo viens no tiem agri vai vēlu būs kolekcionāra priekšmets! Haha.

@ Dr. X — lūdzu, informējiet mūs, ja DeGarmo kungs atbild uz jūsu lūgumu. Es labprāt dzirdētu, kas viņam šodien ir.

@ Baldmark - "Ja es viņiem teicu vienu reizi, es viņiem teicu tūkstoš reizes, uzlieciet Džefa Teita vārdu VIRS leļļu izrādes!!!" Hahahaha

Baldmark 2013. gada 2. aprīlī:

Vēl viens piemērs tam, ka kāda sieva vai nozīmīga persona vada grupu; MUGURA KRĀNS!!!

Dr X 2013. gada 2. aprīlī:

Paldies, ka atļāvāt man komentēt šo muļķīgo grupas drāmu Fatfreddy. Es tikko pievienoju DeGarmo kungu kā draugu seju grāmatā un nosūtīju viņam šādu lūgumu.

Ja vēlaties, lūdzu, publicējiet šo informāciju.

Kriss,

Mūsu fanu labā, kuriem ļoti patīk Queensryche “DeGarmo” versija, vai varat, lūdzu, atrast veidu, kā palīdzēt pielikt punktu jaunajai Queensryche duālajai drāmai?

Es saprotu, kāpēc jūs pametāt grupu 1997. gadā. Džefa ego lieluma dēļ nevienam citam grupas dalībniekam nebija vietas ne uz skatuves, ne tūres autobusā.

Mēs esam fani, kas zina, kas radīja oriģinālo grupu tik labu. Man liekas, ka ir skumji, ka tagad ir divas grupas, kuras lieto vienu un to pašu nosaukumu, pamatā iztiek no kaverversiju veidošanas, ko jūs tik labi uzrakstījāt un izpildījāt.

Es ceru, ka šī piezīme atklās, ka jums klājas labi un esat labā noskaņojumā.

Ar laba vēlējumiem,

Gregs Džonsons, Waxhaw NC.

Maiks 2013. gada 2. aprīlī:

Novembrī tiesas izlemj, kura no divām nometnēm likumīgi iegūst nosaukumu. Vai tas nozīmē, ja Toddryche uzvarēs, viņi mantos tiesības uz FU? Vai otrādi, ja Tateryche uzvar, vai viņi pieprasa tiesības uz gaidāmo Toddryche albumu? Tā kā abas nometnes ir saistītas ar vienu un to pašu QR joslas nosaukumu “zīmols”, šķiet, ka tas var radīt problēmas.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Sveiki, OpenRiverTech! Es tikko aiz ziņkāres ieskatījos Cleo tīmekļa lapā, un oho, "pamata" pat nav īstais vārds. Haha.

Man šķita smieklīgi, ka L.A. Guns ir norādīts viņu lapā, jo tā ir vēl viena grupa, kas arī nesen piedzīvoja juridisko drāmu “divas grupas, vienāds nosaukums”, ko pašlaik piedzīvo Queensryche.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Sveiki, Dr X… kopš šīs drāmas sākuma es bieži esmu domājis, kā de Garmo kungs jūtas pret visu. Esmu pārliecināts, ka kāds, iespējams, ir vērsies pie viņa, lai sniegtu komentāru, bet šķiet, ka viņš ir turējis muti ciet, kas, iespējams, ir labākais. Paldies, ka apmeklējāt.

OpenRiverTech 2013. gada 2. aprīlī:

@FatFreddysCat Kleopatras reputācija nepavisam nav tāda, kāda tā bija agrāk. Nepalīdz tas, ka viņi savā lapā uzskaita māksliniekus, lai radītu iespaidu, ka viņiem ir ierakstīšanas līgums, lai gan patiesībā dažos gadījumos viņi tikko ieguva tiesības atkārtoti izdot ierakstu, kas vairs nav pieejams, kā tas bija B. B. Kinga gadījumā. Es var būt nit picking, bet jez, lol

Dr X 2013. gada 2. aprīlī:

Real Mindcrime šeit ir tāda, ka neviena grupa nav "īstā" grupa bez Krisa Degarmo.

Viņš bija grupas dzinējspēks, kad tie patiešām bija aktuāli.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

@ OpenRiverTech - kā es to saprotu, Cleopatra Records kādreiz bija diezgan pienācīgs pārstāvis elektroniskās/industriālās mūzikas jomā. Es nezinu, vai tas vairs atbilst patiesībai, bet, runājot par viņu hard rock/metal izlaidumiem (uz "Deadline" apakšiezīmes), viņu saraksts ir bijis nekonsekvents, un viņu kompaktdiski mēdz izskatīties sasteigti/lēti. Man ir piederējuši vairāki šīs izdevniecības izdevumi (parasti vairāku mākslinieku kompilācijas vai veltījumu albumi), un to bukleti ir nederīgi un pilni ar pareizrakstības kļūdām un citām muļķībām.

@ Donna Deist - paldies, ka apmeklējāt, būs interesanti redzēt, kā risināsies duelis starp abām QR nometnēm, kad abas puses izdos jaunu mūziku… Iepriekšējā reizē, kad pārbaudīju aptauju, kas ir iekļauta šajā rakstā, LaTorre sastāvs sita Tate versijas dupsi ar gandrīz 3 pret 1.

Donna Deista 2013. gada 2. aprīlī:

Esmu QR atbalstītājs gadiem ilgi un joprojām mēģinu saprast visu šo muļķību, ko Džefs sāka pat vēl būdamas grupā. pēc "American Soldier" es gandrīz pilnībā zaudēju interesi par grupu. tagad priecājos, ka grupa ir sadalījusies. Lai gan Tods noteikti nav Džefs (Paldies Dievam!!!), es patiesi ticu, ka Tods grupai ir iedvesis jaunu elpu. pirmo reizi pēc ilga laika esmu ļoti sajūsmā dzirdot nākamo albumu, zinot, ka nebūšu vīlies.

Džef, tevi atlaida no grupas kāda iemesla dēļ, un es godīgi domāju, ka tev ir pienācis laiks doties tālāk. Es ceru, ka tiesnesis neļaus jums lietot vārdu Queensryche. pēdējos 5-10 gados viss, ko esmu redzējis, ir tas, ka tu centies reklamēt sevi, nevis grupu. tāpēc es neesmu pārsteigts, ka grupa jūs atlaida un nolēma izveidot sev jaunu vārdu. Es godīgi domāju, ka viņiem ir daudz lielākas likumīgas tiesības izmantot Queensryche vārdu nekā jums. kamēr esat radījis dažas lieliskas dziesmas Queensryche iekšienē un ārpus tās, un pēdējos gados esmu arī vīlies daudzos jūsu projektos, īpaši Caberet. Es varu noklausīties dažas no jūsu dziesmām (ziņkārības dēļ) pēc jūsu albuma iznākšanas, bet, godīgi sakot, es nezinu, vai es iegādāšos jūsu albumu.

OpenRiverTech 2013. gada 2. aprīlī:

Manuprāt, tas ir smieklīgi, ka TateRyche parakstīja līgumu ar Cleopatra Records… Es domāju, ka šī kompānija patiešām izskatās ēnaini… nopietni. Vai esat redzējuši mākslinieka lapu? Kad jūs saskanējat ar dažiem māksliniekiem, jūs vienkārši aizvedīsit uz veikala lapu, lai iegādātos kreklu. Es domāju, ja jums ir darījums ar šiem māksliniekiem, vai viņi dzīvo vai ne, vai jūs nevēlaties viņus labāk reklamēt. Tas gandrīz ir pierādījums par kaitējumu, ko viņš ir nodarījis QR zīmolam. Varbūt viņi uzstāsies ar kādu Kleopatras vasaras festivālu ar Tiffany un Vanilla Ice. Es redzu, ka Džeofs mēģina izveidot virtuālu duetu ar Mailzu Deivisu… Tas ir, ja Cleopatra Records patiesībā bija kaut kas cits ar džeza lielgabalu, izņemot plakāta vai kompaktdiska pārdošanu, ko viņi ieguva no Amazon.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Hei, bijušais Sietls… Es piekrītu visiem jūsu punktiem. Redzēsim, kā tas viss izvērtīsies vēlāk šogad, kad abas puses, protams, vērsīsies tiesā.

Bijusī Sietla 2013. gada 2. aprīlī:

Es esmu skatījies visu šo ziepju operu no pirmā ziņojuma par dūru kaušanos, un šobrīd es domāju, ka ir diezgan skaidrs, kas notika (pēdējo gadu desmitu laikā) un kas notiks.

Manas domas:

1. Teits pārvaldīja QR ar dzelzs dūri. Viņš ir leģendāra balss, un esmu pārliecināts, ka grupa juta, ka nevar viņu aizstāt un turpināt, tāpēc ļāva viņam. DeGarmo aizgāja Teita dēļ. Teits neļāva grupai piedalīties mūzikā un pēc kāda laika pārstāja dot ieguldījumu.

2. Teits noasiņoja grupu, pieņemot darbā savu ģimeni. Citi dziedātāji ir nolīguši savas sievas un līdzīgā veidā noveduši grupas līdz iznīcībai. NEKAD nealgojiet sievu par vadītāju. (Kriss Kornels?)

3. Teita pirmais solo albums bija lielisks. man tas patīk. Viņam vajadzētu būt tikai solo izpildītājam, taču viņam nopietni ir jānoalgo labs dziesmu autors, jāpavada laiks turnejā un jāizdomā, kas un kas viņš ir un kādai jābūt mūzikai.

4. Tods ir super. Viņš nav Teits, viņš ir Tods. Viņš var dziedāt veco mūziku, bet jaunajai mūzikai ir nozīme. Redemption ir lieliska dziesma, un es domāju, ka cilvēki pieņems grupu tādu, kāda tā ir šodien.

5. Tiesnesis smiesies Teitam sejā.. QR būs Edijs, Maikls, Skots, Tods un Pārkers.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 2. aprīlī:

Hahahaha!! Sveiki, Džim – paldies par komentāru un smieties.

Džims 2013. gada 2. aprīlī:

Džefs nav spējis dziedāt pietupiena vērti kopš Empire un pat tad varēja dzirdēt, ka viņa mājās gatavotais vīns (vaimant?) jau nogalina viņa balsi.

Džefa galva kļuva liela, kad viņu salīdzināja ar Halfordu un Dikensonu. Teits nav ne viens, ne otrs. Vairs ne.

Tagad viņš ir gluži kā viens no tiem bītu dzejniekiem mazā martini bārā, kas izsmidzina nejēdzīgu dzeju pa visu auditoriju, kamēr kāds puisis smieklīgā cepurē fonā spēlē pannas flautu.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 31. martā:

Sveiks, Džo - paldies, ka apmeklējāt kā vienmēr. Jūs nevarat vainot Rūdiju Sarzo par koncerta uzņemšanu (es domāju, kur jūs viņu esat redzējuši pēdējā laikā?) … bet jums ir taisnība, viņa pievienošana "grupai" patiesībā nepalielina viņu telts vērtību. Jūs nekad nedzirdat nevienu sakām: "Duuuude, vai RUDY SARZO spēlē ar viņiem? Man tas ir jāredz!"

Džo Kogans 2013. gada 31. martā:

Viņi zaudēja interesi par mani pēc "Empire", un es neredzu iemeslu domāt, ka kāda no vienībām radīs kaut ko interesantu bez Krisa DeGarmo iesaistīšanas (ļoti asprātīgi komentāri iepriekš). (BTW, vai tas padara mani par sliktu cilvēku, ja ievēroju, ka Rūdija Sarzo parādīšanās parasti norāda, ka grupa ir pārlēkusi uz haizivs?)

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 30. martā:

Atkal atjaunināts. Rādītāju karte, iegūstiet savu rādītāju karti. Nevar izsekot, kas notiek Queensryche zemē bez rezultātu kartes!!!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 28. martā:

Džefa Teita Queensryche šodien tajā atkal iesaistījās, tāpēc, protams, man bija jāatjaunina vēlreiz… haha

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 27. martā:

Atjaunināts (vēlreiz) ar lielāku haosu no Džefa Teita nometnes…

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 25. martā:

Atjaunināts ar YouTube jaunā Queensryche (ar Todu LaTorru) ierakstu “Redemption” pilnībā!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 7. martā:

Hahaha, tev ir jēga, Braien. Nabaga Bobijs.

Braiens Māršals 2013. gada 7. martā:

Es domāju, ka īstais upuris šajā situācijā ir Bobijs Blocers. Es domāju, cik skumji, ka viņš pat nevar noturēt vienmērīgu koncertu kopā ar izskalotu trubadūru grupu?

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 4. martā:

Hei, Brīvība… mana ziņkārība, iespējams, pārņems mani, un es galu galā nopirkšu abus kompaktdiskus… jo viens no tiem agri vai vēlu zaudēs tiesības uz grupas nosaukumu, kas padarīs viņu CD par kolekcionējamu. Haha.

FreedomMetal no Somewhere In Time 2013. gada 4. martā:

Un jūs jau arī esat veicis Tate atjauninājumu. Man šķiet ironiski, ka vīrietis, kurš atzinās, ka ir uzbrukis saviem grupas biedriem, izdod albuma vāku ar dūri un FU priekšpusi un centru.

Es neplānoju pirkt The Geoff albumu, es neredzu, kā, izmantojot to pašu dziesmu autoru un producentu kā O:MC II, American Soldier, DTC, tiks izveidots labāks albums. Bet jūs labi domājat, un es varētu vienkārši nopirkt abus, jo pēc tiesas prāvas viena reize izbeigsies, un es iztērēju savu naudu The Geoff's, lai pēc tam, kad viņš zaudēs tiesā, tas būtu izbeigts.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 4. martā:

Atjaunināts (otro reizi šodien!) ar jaunu informāciju par Geoff Tatesryche gaidāmo albumu!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 4. martā:

Atkal atjaunināts ar jaunu izlaišanas datuma informāciju par gaidāmo "ToddRyche" albumu….

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 23. februārī:

Atjaunināts ar YouTube slēptu ieskatu jaunā Toda Latorres dziedātāja Queensryche dziesmā "Redemption!"

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 15. februārī:

Atjaunināts ar dažiem jauniem lāpstiņiem par "Geoff Tate's Queensryche"

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 8. februārī:

Jā, šķiet, ka abas puses sacenšas, lai būtu pirmās tirgū ar jaunu albumu ar nosaukumu "Queensryche"… lielais jautājums ir, kurš no tiem būs klausāms?

FreedomMetal no Somewhere In Time 2013. gada 8. februārī:

Šķiet, ka Džefs ir sācis ierakstīt savu Scabryche albumu — viņš, iespējams, ir nolīgis virkni "īpašu viesu", lai ātri solo, bet "talantu" komanda aiz tā ir tie paši cilvēki, kas jums atveda amerikāņu karavīru, O:MC II. un albumu, par kuru The Geoff teica, ka tas "no jauna definēs metālu", "Dedicated To Chaos". Gaidiet vairāk to pašu ar Breda Gilisa solo šeit un KK Dauninga solo tur…

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 25. janvārī:

…un viņš ņem līdzi brāli uz ģitāras!

Tā kā gan Rūdijs, gan viņa brālis savulaik bija iesaistīti Klusajā Riot, varbūt grupu vajadzētu saukt par "QuietRyche".

Džo Kogans 2013. gada 25. janvārī:

Rūdijs Sarzo… heh, es neesmu pārsteigts: viņš saņem zvanu katru reizi, kad metāla grupa nomaina savu basģitāristu.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 25. janvārī:

Es dzirdu tevi Brīvība. Jāatzīst, man nācās smieties, kad dzirdēju, ka TateRyche ir parakstījis līgumu ar Cleopatra Records… šī izdevniecība ir mūzikas industrijas ekvivalents Francijas Ārzemju leģionam, t.i., pievienojoties viņiem, jūs varētu justies svarīgi, bet nevienam citam tas nerūp. Haha

FreedomMetal no Somewhere In Time 2013. gada 25. janvārī:

Džefa versija ir vilciena avārija… jūs vienkārši nevarat novērsties! Viņš nevarēja atrast otru ģitāristu, tāpēc Rūdijs piezvanīja brālim. Blots vai nu nevarēja tikt galā ar daļām, vai arī saprata, ka tikt galā ar Stīvenu Pīrsiju ir vieglāk nekā ar The Geoff. Džefs steidzas kaut ko dabūt ar Queensryche vārdu pirms tiesas datuma, viņa pēdējā iespēja saņemt naudu kopš viņa solo karjeras ir beigusies. Nekādā gadījumā viņš neiegūs grupas nosaukumu, viņš bija 1/4 no partneriem un viņš tika atlaists. Lielākā daļa partneru to var darīt biznesa pasaulē. Viņam tiks izmaksāta nauda saskaņā ar vienošanos, bet viņš nevar aizmukt ar vārdu.

Citas ziņas - Tods La Torre savā FB lapā publicēja, ka šonedēļ noliek vokālu jaunajam albumam. Manuprāt, Queensryche albums ir izdots daudz lielākai kompānijai ilgi pirms Fakeryche kaut ko izdod.

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2013. gada 25. janvārī:

ATJAUNINĀTS ar jaunāko informāciju par izmaiņām Džefa Teita nometnē…

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2012. gada 27. decembrī:

Paldies, ka apmeklējāt, Globez. Es domāju, ka mēs zinām, par kuru QR versiju jūs balsojāt aptaujā.

Globez 2012. gada 27. decembrī:

Es nevaru saprast, kā peeps var salīdzināt šo viltus setto tribute dziedātāju ar Džefu Teitu! Es zinu, ka viņš nav tāds dziedātājs, kāds viņš bija 20-30 gadu vecumā, bet nu tagad! Es biju Queensryche tribīņu grupā, kas bija tikpat laba kā šī. Bija arī Queensryche tribute grupa, kas, manuprāt, bija diezgan pieklājīga ar nosaukumu "Z lot Z". Skumji, ka tagad viņi vairāk izklausās pēc Queensryche, nevis pēc Queensryche! Džefs, pat vecumdienās ir ļoti maz! Vēl viens, kas nāk prātā, ir lieliskais Brūss Dikinsons! Cilvēki ienīst Teitu, jo viņš nospļāva Rokenfīldu un iesita Maiklam Viltonam? Nopietni?? Kurš dod žurkas dupsi!! Vai jums parasti nepatīk grupa ar to, kā tās izklausās? Ja tas ir tas, kas liek jums domāt par grupu, tad es domāju, ka jums ar grupu ir bijusi pārāk liela emocionāla saikne. Tas, godīgi sakot, ir geju! Turklāt viņi viņu atlaida, ložņāja aiz muguras, atlaida ģimenes locekļus un nekad negāja pie puiša un nesūdzējās par mūzikas režiju vai kaut ko citu.. Tas bija ļoti drūms čūskveidīgs darbs.. Manā pilsētā tevi nošāva par sūdiem tāpat! Priecājos, ka Džefs piekrita Queensryche zīmolam un no tā vienkārši neatkāpās. Tomēr visi viņam pagriež muguru! Kādi fani tu biji? Kādu dienu pirms neilga laika jūs, puiši, gribējāt Džefam dot roktura darbu, bet tagad jūs viņu ienīstat! Bariņš klibo muldēju! Veiksmi jūsu tribute grupai.. Es gaidīšu Geoffs Ryche versiju.. Un jūs visi lēksit uz bandwagon, kad tā smēķē Queensryche "Real" versiju! Tas ir tik smieklīgi!! Queensryche īstā versija.. Haha versija, kas uzrakstīja pusotru dziesmu no viņu materiāla!! Kas par joku!

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2012. gada 11. decembrī:

ATJAUNINĀTS ar jaunu informāciju par notiekošo Queensryche juridisko jucekli…

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2012. gada 5. septembrī:

Dang, Šon… varbūt tev pašam vajadzētu uzrakstīt kādus Hubus, haha. Es piekrītu jums, godīgi. Teits vienmēr ir bijis Queensryche "balss", taču, ja klausāties kādu no pēc DeGarmo darbiem, ātri kļūst skaidrs, ka Kriss DeGarmo bija tās dvēsele.

…un par ierakstu man tiešām patīk "Hear in the Now Frontier". :)

Šons Dadlijs no Losandželosas, Kalifornijā, 2012. gada 5. septembrī:

Skaisti uzrakstīts. Godīgi sakot, viss šis haoss ir vienkārši smieklīgs, man ir ļoti maz ticības, ka jebkura versija var izdot ko interesantu.

Es zinu, ka tas nav populārs viedoklis, bet Queensryche sirds un dvēsele bija Kriss DeGarmo. Daudzās diskusijās ar QRs oriģinālo skaņu inženieri (kurš kopā ar viņiem devās turnejā un arī producēja Live In Japan '85 atkārtotas ierakstīšanas sesijas Abbey Road) viņš man konsekventi stāstīja, ka DeGarmo bija īsts grupas radošais spēks. DeGarmo uzrakstīja lielu daļu mūzikas, viņš aranžēja citu sacerētās daļas, uzraudzīja ierakstu sesijas, sastādīja viņu tiešraides setu sarakstus un būtībā bija grupas spēcīgākais mūziķis. Neaizmirsīsim arī to, ka Kriss uzrakstīja "Silent Lucidity", kas ir galvenais iemesls, kāpēc Empire pārdeva 3 miljonus eksemplāru un kāpēc tie tika izlaisti no metāla jomas galvenajās arēnās. (QR joprojām bija sākuma cēliens pirms impērijas…).

Tagad viņš tiek nomākts, jo cilvēki viņu vaino dziesmā "Hear In The Now Frontier", un ko, 90. gadu vidū bija ierasts pielāgoties, lai paliktu aktuāls ainā, kurā attālināti skan metāls, ģitāras solo un jebkas. progresīvs tika uzskatīts par sekmīgu”. Apskatiet DeGarmo dziesmu rakstīšanas titrus EP, The Warning, Rage For Order, Operation Mindcrime, Empire un Promised Land… un pajautājiet sev, kāpēc NEKAS, ko viņi ir izlaiduši kopš viņa aiziešanas, nav bijis jāšanās vērts.

Pamodiniet mani, kad DeGarmo pievienojas vienam no šiem diviem konkurējošajiem Queensryche. Līdz tam laikam esmu apmierināts ar savām atmiņām par laiku, kad viņi bija tendenču noteicēji, nevis grupa, kas izmisīgi centās noturēt niecīgu fanu bāzi. cilvēkiem, kuri par viņiem nav īsti rūpējušies 15 gadus.

Viņi ir saņēmuši lielāku spiedienu no šī "naidu" nekā pēdējo desmit gadu laikā par savu neaizmirstamo mūziku. Varbūt tas bija galvenais?

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2012. gada 3. septembrī:

Thanx Freedom 'n' Georgie… tā kā šajā ziepju operā notiks jauni notikumi, es darīšu visu iespējamo, lai to atjauninātu.

Džordžija Leurijs no Ziemeļfloridas 2012. gada 3. septembrī:

Man Teits vienmēr šķita dīvains. Es nekad nedomāju, ka viņš novērtēja kādu no viņu gūtajiem panākumiem.

Lielisks centrs. Es gaidīšu, lai jūs uzrakstītu vienu par juridisko jucekli.

FreedomMetal no Somewhere In Time 2012. gada 3. septembrī:

Beidzot!!!!!!! The Fatfreddyscat's Queensryche raksts!!!!!! Es balsoju par īsto Queensryche BTW (to, kam pieder 75% korporācijas un atlaiž vardarbīgos 25%).

Kīts Abts (autors) no The Garden State 2012. gada 3. septembrī:

Paldies par komentāriem, ļaudis… un gadījumā, ja kāds ir ziņkārīgs, grupas Todd LaTorre versija šobrīd ir vadošā aptaujā… nododiet savu balsi!

Kreigs Hartranfts no Pensilvānijas dienvidaustrumiem 2012. gada 3. septembrī:

Pēc tam, kad noskatījos šo Roklahomas video, man bija vienalga, kas notiek ar Džefu Teitu… kāds dzēriens!

Nat Amaral no BC Canada 2012. gada 3. septembrī:

Tā ir taisnība. Kādu laiku tas notika arī ar Motley crue.

Stāsts par divām Karalienēm